سرمربی تیم فوتسال کراپ بعد از پیروزی تیمش برابر گیتی پسند گفت: فوتسال ایران باید به کراپ تعظیم کند و نشان دادیم که برای قهرمانی آمده‌ایم!

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از بازی‌های هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال امروز دو تیم گیتی پسند و کراپ الوند به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی پرگل و ۶ بر ۴ کراپ به پایان رسید. این پنجمین برد متوالی کراپ از زمانی است که محمود خوراکچی هدایت این تیم را بر عهده گرفته است.

خوراکچی بعد از پایان بازی با گیتی پسند گفت: تمام فوتسال ایران باید برای تیم کراپ تعظیم کنند و ایستاده دست بزنند! امروز بازیکنان کراپ نشان دادند بی دلیل نیست پنج برد متوالی به دست آورده‌اند.

وی ادامه داد: ما امروز برابر تیمی بازی کردیم که شناسنامه فوتسال ایران است. گیتی پسند برای هر تیمی در دنیا مشکل ساز می‌شود! گیتی پسند بازیکنانی دارد که در زمان کوتاه می‌توانند به تیم حریف ضربه بزنند. یک هفته با بچه‌ها کار کرده بودم. امروز بازیکنانم شجاع کار کردند و اتحاد و همدلی در تیممان موج می‌زد. بچه‌هایمان فداکارانه دفاع کردند.

سرمربی تیم فوتسال کراپ تاکید کرد: می‌دانستیم برای گلزنی باید متحمل بار حمله تیم مقابل باشیم که این حملات را مهار کردیم. دو گل تیم گیتی پسند هم هدیه داوران بود. در لحظات پایانی به بازیکنان خودم اعتراض می‌کردم که نباید دست از حمله بردارند. داور باید در آن لحظات خطا می‌گرفت که یک گل خوردیم.

خوراکچی که با شبکه تلویزیونی قزوین گفتگو می‌کرد، در خصوص بازی خارج از خانه و هفته آینده کراپ گفت: بازی به بازی جلو می‌رویم. ۶ بازی ۴ بازی ما خارج از خانه است ولی آنقدر بازیکن بزرگ داریم که بازی خارج و داخل خانه برایشان فرقی ندارد. بازیکنان من بهترین‌های ایران هستند و من فقط توانستم از حداکثر ظرفیت آنها استفاده کنم. آنها مثل عقربه ساعت کار می‌کنند!

امروز رنسانسی در فوتسال ایران ایجاد شد. همه تیم‌ها برابر گیتی پسند محکوم به شکست هستند ولی امروز نشان دادیم که کراپ بگوید برای قهرمانی به لیگ ایران آمده است!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.