مهاجم نروژی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند می‌گوید که برای تعیین تکلیف در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش از سوی این باشگاه تحت‌فشار است.

مهاجم نروژی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند می‌گوید که برای تعیین تکلیف در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش از سوی این باشگاه تحت‌فشار است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ارلینگ هالند که در پنجره زمستانی ۲۰۱۹ از سالزبورگ به بوروسیا دورتموند پیوست، گفته می‌شود بار دیگر مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار گرفته است. در حالی که انتظار می‌رود او در پایان فصل از زردپوشان وستفالن جدا شود، خود این مهاجم نروژی هم فاش کرد که مدیران باشگاه او را برای تعیین تکلیف در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش تحت‌فشار گذاشته‌اند.

این مهاجم ۲۱ ساله که تاکنون در ۷۷ بازی برای دورتموند به میدان رفته و آمار ۷۸ گل زده را به ثبت رسانده، با وجود بند فسخ ۷۵ میلیون یورویی در قراردادش که در پایان فصل جاری قابلیت فعال شدن خواهد داشت، احتمال جدایی‌اش از جمع زردپوشان وستفالن در تابستان آینده بسیار زیاد است.

هالند که تا سال ۲۰۲۴ با دورتموند قرارداد دارد، پس از برتری ۵ بر یک شب گذشته (جمعه) این تیم با فرایبورگ در هفته نوزدهم بوندس‌لیگا که دو گل برای تیمش به ثمر رساند، گفت: در ۶ ماه گذشته، به احترام دورتموند تصمیم گرفتم چیزی نگویم اما حالا باشگاه شروع به فشار آوردن به من کرده تا در خصوص آینده حرفه‌ای‌ام تصمیم‌گیری کنم اما تمام چیزی که من می‌خواهم، بازی کردن است.

وی افزود: مدیران باشگاه اما حالا در خصوص آینده‌ام به من فشار می‌آورند، بنابراین این بدین معنی است که باید خیلی زود تصمیم‌گیری کنم. از همان اول گفتم که می‌خواهم روی فوتبالم تمرکز کنم، چون زمانی که در بهترین فرم خود هستم، چیزهای دیگر به ذهنم نمی‌آید. حالا آنها مدتی است که به من فشار می‌آورند، از این رو زمانش رسیده که کارهایی را آغاز کنم. تمام چیزی که می‌خواهم فوتبال بازی کردن است که در حال حاضر نمی‌توانم این کار را بکنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.