سرمربی اسپانیایی و بال انگلیسی تیم فوتبال منچسترسیتی عناوین بهترین‌های ماه دسامبر لیگ برتر انگلیس را به خود اختصاص دادند.

سرمربی اسپانیایی و بال انگلیسی تیم فوتبال منچسترسیتی عناوین بهترین‌های ماه دسامبر لیگ برتر انگلیس را به خود اختصاص دادند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، با اعلام سایت رسمی مسابقات لیگ برتر انگلیس، پپ گواردیولا که تیم فوتبال منچسترسیتی را در ماه دسامبر ۲۰۲۱ به هفت برد رساند و تیمش در این هفت بازی ۲۴ گل به ثمر رساند و در چهار بازی هم دروازه‌اش را بسته نگه داشت، به عنوان مربی برتر این ماه انتخاب شد. گواردیولا که با شکست میکل آرتتا، آنتونیو کونته و یورگن کلوپ برای یازدهمین بار به عنوان مربی ماه لیگ برتر انتخاب شد، از این حیث تنها سرالکس فرگوسن سرمربی پیشین منچستریونایتد با ۲۷ عنوان و آرسن ونگر سرمربی پیشین آرسنال با ۱۵ عنوان را بالاتر از خود می‌بیند.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی که برای دومین ماه متوالی این جایزه را از آن خود کرد، در ماه دسامبر موفق شد تیمش را به برتری ۲ بر یک در خانه استون‌ویلا، پیروزی خارج از خانه ۳ بر یک مقابل واتفورد، برد یک بر صفر مقابل واتفورد در ورزشگاه اتحاد، تحقیر ۷ بر صفر لیدزیونایتد در منچستر، برتری ۴ بر صفر در خانه نیوکاسل، برد ۶ بر ۳ مقابل لسترسیتی و پیروزی یک بر صفر در خانه برنتفورد برساند.

همچنین با اعلام سایت رسمی لیگ برتر انگلیس، رحیم استرلینگ که در ماه دسامبر ۲۰۲۱ موفق شد پنج گل برای منچسترسیتی به ثمر برساند و یک پاس‌گل هم بسازد، به عنوان بازیکن ماه این رقابت‌ها معرفی شد.

بال ۲۷ ساله من‌سیتی که برای سومین بار به این عنوان دست یافت، در این راه ژوائو کانسلو، جیمز مدیسون، گابریل مارتینلی، میسون ماونت، مارتین اودگارد و هیونگ‌مین سون را شکست داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.