بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که تنها یک چیز می‌تواند قطار استقلال را از ریل قهرمانی خارج کند و به هدفش نرساند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که تنها یک چیز می‌تواند قطار استقلال را از ریل قهرمانی خارج کند و به هدفش نرساند. علی سامره در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری ۳ بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته پانزدهم و قهرمانی نیم فصل اول لیگ برتر، اظهار داشت: همین که استقلال پیروز می‌شود انرژی مثبتی می‌دهد. این تیم در مجموع بد کار نکرده است، هر چند که نواقصی دارد که در نیم فصل دوم باید برطرف شود. اگر استقلال وارد فاز قهرمانی در نیم فصل اول شود، ممکن است تلاش‌ها کمتر شده و تمرکز تیمی از بین برود. هنوز نصف راه برای قهرمانی باقی مانده و بازی‌های نیم فصل دوم سخت‌تر از نیم فصل اول خواهد بود. تیم‌ها با ریسک کمتری بازی می‌کنند و برد هر تیمی سخت می‌شود. بنابراین، نمی‌توان به قهرمانی نیم فصل اول دل خوش کرد.

وی افزود: استقلال در نیم فصل اول اشتباهات فردی کمتری داشت و با تلاش زیاد نتیجه کارهایش را گرفت. باز هم تأکید می‌کنم وارد فاز قهرمانی نیم فصل اول شدن، تلاش‌ها را کمتر می‌کند. بازیکنان باید از این فاز بیرون بیایند و با تمرکز بیشتر تمرین کنند تا در پایان فصل قهرمانی را بدست بیاورند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه چه توصیه‌ای به فرهاد مجیدی برای نیم فصل دوم دارد، گفت: در نیم فصل دوم حواشی بیشتر می‌شود، این حواشی شامل مشکلات داوری و دعواهای باشگاه‌ها و بازیکنان می‌شود. اگر کادرفنی وارد این بحث‌ها شود تمرکزش را از دست می‌دهد. جدا از اینکه نقاط ضعف باید برطرف شود و آنالیز قوی داشته باشند، تنها یک چیز قطار استقلال را از ریل قهرمانی خارج می‌کند، آن هم وارد شدن به بحث‌های حاشیه‌ای است. تمرکز تیم باید روی مسائل فنی باشد و کادرفنی نباید مصاحبه‌های حاشیه‌ای انجام دهد و بحث و جدولی داشته باشد. شاید در یک بازی حق تیم را ضایع کنند، ولی حتی در این شرایط هم تمرکزشان را حفظ کنند. دعواها باید برای کادر مدیریتی باشد تا در آخر فصل سرمربی و تیم به قهرمانی برسند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.