ناپولی در دیداری پُرهیجان شکست تلخی برابر فیورنتینا تجربه کرد و از جام حذفی ایتالیا حذف شد.

ناپولی در دیداری پُرهیجان شکست تلخی برابر فیورنتینا تجربه کرد و از جام حذفی ایتالیا حذف شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های ناپولی و فیورنتینا امشب (پنجشنبه) در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی ایتالیا، در ورزشگاه دیه‌گو آرماندو مارادونای ناپل به مصاف هم رفتند که فیورنتینا با نتیجه ۵ بر ۲ به برتری رسید.

دوشان ولاهوویچ گل نخست بازی را در دقیقه ۴۱ برای فیورنتینا به ثمر رساند، اما دریس مرتنس در دقیقه ۴۴ موفق به گلزنی شد و بازی را به تساوی کشاند. در ادامه دقایق پُرتلاطم پایان نیمه نخست، بارتلومی دراگووسکی سنگربان تیم میهمان در دقیقه ۲+۴۵ از زمین بازی اخراج شد و فیورنتینا را ۱۰ نفره کرد.

در نیمه دوم و در دقیقه ۵۷، کریستیانو بیراگی دومین گل فیورنتینا را در دروازه شاگردان لوچانو اسپالتی جای داد. در دقایق پایانی مسابقه نیز اروین لوزانو و فابیان به ترتیب در دقایق ۸۴ و ۳+۹۰ از ناپولی اخراج شدند و به نظر می‌رسید صعود بنفش‌ها به مرحله بعد قطعی شده است، اما آندره‌آ پتانیا گل تساوی ناپلی‌ها را در دقیقه ۵+۹۰ به ثمر رساند تا بازی به وقت اضافه برود.

در دقایق اضافه لورنتزو ونوتی در دقیقه ۱+۱۰۵، کرژیستوف پیاتک در دقیقه ۱۰۸ و یوسف ماله در دقیقه ۱۱۹ برای فیورنتینا گلزنی کردند تا ناپولی حذف تلخی را در خانه تجربه کند. شاگردان وینچنزو ایتالیانو در یک‌چهارم نهایی مقابل آتالانتا صف‌آرایی خواهند کرد.

در ادامه این مسابقات، میلان از ساعت ۲۳:۳۰ مقابل جنوا صف‌آرایی می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.