سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه بازی این تیم با فجر سپاسی یکطرفه بوده است، گفت: فیفا پاسخ استعلام ما درباره بازیکنان تاجیکستانی را نداده است.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل فجر سپاسی شیراز در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: بازی یک طرفه ای بود. با سرعت دادن به بازی و استفاده از عمق و کناره ها موقعیت گل ایجاد کردیم.

وی افزود: از بازیکنانم به خاطر تمرکزشان باوجود مشکلاتی که دارند تشکر می کنم و به شرف و غیرت آنها درود می فرستم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص هیأت مدیره و مدیرعامل جدید برای این باشگاه تاکید کرد: امیدوارم با تغییر و تحولاتی که در مدیریت به وجود آمده، بتوانند مشکلات را برطرف کنند. این حجم از مشکلات و بی خیالی برای پرسپولیس دردناک است‌ امیدوارم هرچه سریعتر اقدامات خوبی انجام شود تا با روحیه و تمرکز بیشتر فصل را تمام و روند فعلی را حفظ کنیم.

گل محمدی درباره آخرین وضعیت بازیکنان خارجی این تیم که هنوز فرصت بازی پیدا نکرده اند، گفت: ما دو بازیکن تاجیک را ماه‌هاست گرفته ایم و نمی توانیم استفاده کنیم. سازمان لیگ کارت بازی آنها را صادر کرده است و از طرف دیگر از فیفا استعلام گرفته اند. هفته ها است جواب این استعلام نیامده است. دیشب به درویش (مدیرعامل پرسپولیس) گفتم پیگیر این موضوع باشد. این بازیکنان را هفته چهارم - پنجم گرفتیم و الان هفته پانزدهم است که نمی توانیم از آنها استفاده کنیم. به هر حال باید تکلیفشان مشخص شود.

وی درباره اینکه پرسپولیس در نیم فصل اول مقابل تیم های انتهای جدولی با مشکل روبرو شده است گفت: شما از کدام بازی ها صحبت می کنید؟ ما هوادار و فجر را بردیم. در لیگ قرار نیست همه تیم ها را ببریم. خیلی مهم است از حریفان قدرتمند امتیاز بگیریم که این کار را انجام دادیم. بعضی اوقات این اتفاق می افتد.

سرمربی پرسپولیس یادآور شد: در بازی با هوادار و پدیده گل هایی خوردیم که خطا بود. یکسری نگرانی هایی داریم. ممکن است این قضیه هم وجود داشته باشد ولی نباید تعداد زیادی اشتباه داوری فقط برای پرسپولیس باشد. امیدوارم نگرانی ها بر طرف شود. ضمن اینکه گرفتن تمام امتیازات غیر ممکن است.

گل محمدی درباره اینکه آیا به هدفتان در نیم فصل نخست لیگ برتر رسیدید؟ گفت: با توجه به جدایی چند بازیکن در ابتدای فصل و تغییر و تحولاتی که داشتیم اتفاقاتی به این شکل می افتد. گرفتن بازیکنان جدید و ملی پوش سخت است. ما سه بازیکن ملی را از دست دادیم. گرفتن بازیکن در نیم فصل کار ساده ای نیست. آنها یا قرارداد دارند یا اینکه قیمت هایشان خیلی بالاست و از پس آن بر نمی‌آییم.

سرمربی پرسپولیس در حالی که فکر می کرد تیمش ۳۱ امتیاز دارد، با اصلاح مدیر رسانه تیم متوجه شد ۳۲ امتیاز در پایان دور رفت لیگ برتر کسب کرده اند. گل محمدی سپس گفت: میانگین امتیازی خوبی داشتیم و همین روند می تواند باعث قهرمانی یک تیم شود.

گل محمدی افزود: امیدوارم امکاناتی هم نظیر زمین تمرین که سه چهار ماه است با آن درگیر هستیم، برطرف شود. تیمی که می خواهد کیفیت خوبی نشان دهد باید شرایط خوبی داشته باشد. ما از این مسائل رنج می بریم.

سرمربی پرسپولیس درباره صحبت های شب گذشته با هیأت مدیره باشگاه یادآور شد: مشکلات را بیان کردیم و پس از صحبت های ما آقای درویش خیلی متعجب نگاه می کردند و فکر نمی کردند این حجم از مشکلات وجود داشته باشد که چرا تا حالا حل نشده یا رسانه ای نشده است. بخشی از این مشکلات را انتقال دادیم. باید همت عالی داشته باشند تا آنها را برطرف کنند. نیاز به حمایت همه بخصوص هواداران است. زندگی برخی بازیکنان به مشکل خورده است و واقعا دیگر خیلی سخت شده است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۶ )