دروازه‌بان تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز، وضعیت چمن ورزشگاه خانگی این تیم را افتضاح خواند.

دروازه‌بان تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز، وضعیت چمن ورزشگاه خانگی این تیم را افتضاح خواند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ایمان صادقی پس از شکست یک بر صفر فجر سپاسی شیراز مقابل پرسپولیس گفت: تمام تلاش خود را کردیم تا با امتیاز به شیراز برگردیم، اما بازیکنان در یک صحنه تمرکز خود را از دست دادند و یارگیری نکردند. خوب بازی می‌کردیم و حیف شد. پرسپولیس موقعیت‌های گلزنی زیادی داشت، اما وقتی مقابل چنین تیمی در ورزشگاه آزادی یک اشتباه می‌کنید، اینگونه جریمه می‌شوید.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا گل پرسپولیس در شرایط آفساید به ثمر رسید یا خیر، خاطرنشان کرد: نظر کارشناسان در این باره مهم است. بازیکنان ما در یک لحظه غافلگیر شدند و توپ مستقیماً وارد دروازه شد.

دروازه‌بان فجر سپاسی درباره مشکلات ورزشگاه حافظیه شیراز گفت: زمین حافظیه خراب نیست، افتضاح است. چیزی به نام چمن وجود ندارد و ما در خانه خیلی سخت امتیاز می‌گیریم. شرایط بازی کردن در حافظیه را نداریم و حیف است فجر که پس از هشت سال به لیگ برتر آمده، زمین مناسبی ندارد. زمینی برای بازی کردن نداریم و بارها در این باره صحبت کرده‌ایم، اما به جایی برنمی‌خورد.

صادقی در پاسخ به این پرسش که آیا اکنون بازیکن سرباز به شمار می‌رود یا خیر، گفت: خیر. من بازیکن آزاد هستم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.