سیدجلال حسینی، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که در حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا، باشگاه و وزارت ورزش با هم مقصر هستند.

سیدجلال حسینی، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که در حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا، باشگاه و وزارت ورزش با هم مقصر هستند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش مقابل فجر سپاسی درباره معرفی رضا درویش به‌عنوان مدیرعامل جدید باشگاه و انتظارات از او، اظهار داشت: نمی‌دانم، فقط امیدوارم همه چیز درست شود.

وی درباره اینکه گفته می‌شود بازیکنان پرسپولیس تا به اینجای فصل فقط ۲۰ درصد دریافتی داشتند و آیا در جلسه دیروز با مدیرعامل جدید این مشکلات اعلام شد، گفت: بله، همین مورد را گفتیم، آنهم بدون پاداش. نه فصل گذشته پاداشی پرداخت شد و نه این فصل و این فصل هم فقط ۲۰ درصد دریافتی داشتیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در مورد حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا، خاطر نشان کرد: این مسئله مشخص بود. چیزی نداریم بخواهیم در آسیا اعتراض کنیم. از دست بازیکنان کاری بر نمی‌آید.

حسینی در واکنش به این مسئله که گویا مسئولان حواس‌شان نبوده است که باعث حذف استقلال و پرسپولیس شده‌اند، گفت: حواس‌شان نبوده است چیست، وقتی ما زمین تمرین نداریم و هزار مشکل داریم. این چه حرفی است؟

وی در پاسخ به این سؤال که آیا او هم مانند بسیاری موافق است که حذف استقلال و پرسپولیس اتفاقی خوب بوده که به حل شدن مشکلات آنها کمک می‌کند، اظهار داشت: خیلی خوب است، اما من فقط برای هواداران ناراحت هستم. برای آنها خیلی سخت است، اما باید بالاخره این چیزها درست شود. البته این را بگویم که باشگاه و وزارت ورزش با هم مقصر هستند. این نیست که بگوییم فقط یک نفر یا دو نفر مقصر هستند. وقتی مدیران قبلی هر کاری خواستند کردند و کسی مقابل آنها را نگرفت، باز هم این مشکلات ادامه پیدا می‌کند. متأسفانه کسی نیست مقابل اینها را بگیرد و این مشکلات ادامه دارد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس راجع به اینکه فولادی‌ها و سپاهانی‌ها پس از حذف استقلال و پرسپولیس گفته‌اند ما اعتبار و آبروی فوتبال ایران در آسیا هستیم، گفت: ان‌شاءالله موفق باشند.

حسینی درباره اینکه تیمش این فصل نتوانست به قهرمانی نیم‌فصل برسد و در پایان فصل چه می‌شود، اظهار داشت: ما بازی به بازی پیش می‌رویم. بازی بعدی ما در جام حذفی است و امیدوارم یک بازی خوب باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.