مربی پرسپولیس از مشکلات مالی و سخت‌افزاری این تیم گلایه کرد.

مربی پرسپولیس از مشکلات مالی و سخت‌افزاری این تیم گلایه کرد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حمید مطهری پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس برابر فجر سپاسی شیراز گفت: کسب ۳۲ امتیاز در ۱۵ هفته از لحاظ معدل امتیازگیری خوب است. باید همیشه ذهن برنده‌خواه داشته باشیم و بخواهیم شرایط خود را بهتر کنیم. پرسپولیس مشکلات زیادی دارد، اما همیشه باید کارمان را انجام دهیم و تمرکزمان روی کار خودمان باشد.

وی در مورد مشکلات فعلی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: این مشکلات شامل مسائل مالی، سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و وسایل تمرینی است. برای تیم بزرگی مانند پرسپولیس زشت است که GPS نداشته باشد. در این شرایط نمی‌توانیم بازیکنان را کنترل کنیم و شرایط آنها را بسنجیم تا مصدومیت‌ها کمتر شود.

مربی پرسپولیس با بیان اینکه مسائل مالی هیچ‌وقت اولویت پرسپولیس نبوده است، تصریح کرد: به همه بازیکنان پرسپولیس تبریک می‌گویم. مسائل مالی در اولویت ما نیست، اما این موضوع در درازمدت تأثیر می‌گذارد و تیم را تضعیف می‌کند. تلاش می‌کنیم جنگجو، مبارز و متعهد باشیم و ان‌شاءالله مشکلات در نیم‌فصل دوم برطرف شود.

مطهری درباره اینکه پرسپولیس از قهرمانی نیم‌فصل بازماند،‌ گفت: مهم این است که جایگاه مناسبی در پایان فصل داشته باشیم. همیشه نشان داده‌ایم در نیم‌فصل دوم خیلی بهتر کار می‌کنیم؛ به شرط اینکه نیازهای تیم را تأمین کنیم و بازیکنانی در پُست‌های مورد نیاز به خدمت بگیریم. جذب بازیکن در نیم‌فصل بسیار دشوار است و باشگاه شرایط مالی خوبی ندارد. شرایط دو بازیکن تاجیکستانی خود را نمی‌دانیم و می‌ترسیم از آنها استفاده کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.