سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز گفت: توپ بیشتر در اختیار پرسپولیس بود، ولی ما در هر دو نیمه یکی دو موقعیت خوب به دست آوردیم که نتوانستیم استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز گفت: توپ بیشتر در اختیار پرسپولیس بود، ولی ما در هر دو نیمه یکی دو موقعیت خوب به دست آوردیم که نتوانستیم استفاده کنیم. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی‌اصغر کلانتری پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز مقابل پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: پرسپولیس را در چند بازی گذشته آنالیز کرده بودیم و کار دفاعی و بسته را در دستور کار قرار دادیم تا بتوانیم از ضدحملات استفاده کنیم. در موقعیتی گل خوردیم که توپ به کسی برخورد نکرد. توپ بیشتر در اختیار پرسپولیس بود، ولی ما در هر دو نیمه یکی دو موقعیت خوب به دست آوردیم که نتوانستیم استفاده کنیم.

وی در ادامه افزود: از این موضوع ناراحتم که نتوانستیم از دروازه‌مان تا آخر لحظه محافظت کنیم و قدرت این کار را نداشتیم. بعد از گل، عطش پرسپولیس افتاد و بچه‌های ما بهتر کار کردند. آنها جلو بازی کردند و در ۱۵ دقیقه آخر ضربات ایستگاهی خوبی را هم به دست آوردیم، ولی تبدیل به گل نشدند. امیدوارم برای آینده بهتر کار کنیم. در این بازی برای کسب امتیاز آمده بودیم که نشد.

کلانتری تصریح کرد: متأسفانه مشکلاتی برای ما به وجود آمد که باعث شده جایگاه الان‌ فجر نه در شأن ما و نه هواداران‌مان باشد. دوست نداشتیم این شرایط به وجود بیاید. در ابتدا هیچ وقت به کمتر از رتبه ششم یا هفتم جدول فکر نمی‌کردیم، ولی مشکلاتی به وجود آمد که بازگو کردنش درست نیست. آدم جاهایی که زورش نمی‌رسد باید مشکلش را به خدا واگذار کند. خدا آه مظلومانی است که کسی را به جز او ندارند.

سرمربی فجر عنوان کرد: در مسئله فنی دو مسئله خیلی ما را اذیت کرد. در ابتدای فصل روال خوبی داشتیم و تا رده ششم و هفتم جدول بالا آمدیم. حتی عطش این را داشتیم که بیشتر از این رتبه هم صعود کنیم، ولی بعد از بازی با پیکان تیم‌مان دچار مصدومیت‌های زیادی شد و روند تیم تغییر کرد. نصف مصدومیت‌های ما برای ورزشگاه حافظیه است. همیشه هم شرمنده تیم‌هایی که به حافظیه می‌آیند هستیم و این را به مربیان حریف هم گفته‌ام. تیم‌های مقابل در این ورزشگاه چند مصدوم داشته‌اند. برای تیمی مثل ما که از لحاظ بازیکن آنچنان وارد نقل‌وانتقالات نشده و مجبور شدیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم مصدومیت بازیکنان مشکل‌ساز است.

کلانتری درخاتمه گفت: مصدومان‌مان کم کم بر می‌گردند و امیدواریم برای جذب بازیکن در نیم‌فصل قول مساعده داده شود تا بتوانیم روند بهتری را در نیم‌فصل دوم داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.