رئیس شورای شهر تهران گفت که پرسپولیس مالکیت ورزشگاه شهید کاظمی را در اختیار ندارد و فقط می‌تواند از آن بهره‌برداری کند.

رئیس شورای شهر تهران گفت که پرسپولیس مالکیت ورزشگاه شهید کاظمی را در اختیار ندارد و فقط می‌تواند از آن بهره‌برداری کند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی چمران در حاشیه دیدار دوستانه تیم منتخب پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس با تیم منتخب سال ۹۸ اظهار داشت: بازی خاصی بود. هم پیشکسوتان و قهرمانان ما در این مسابقه حضور داشتند و هم اینکه بازی به یاد شهید سلیمانی برگزار می‌شود. حضور در چنین شرایطی یک ارزش است و دوست دارم در خدمت ورزشکاران باشم. باید یاد سردار دل‌ها را زنده نگه داریم تا او ان‌شاءالله در آخرت هم شفیع ما باشد.

وی در مورد وضعیت فوتبال تهران و نیز باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: هر وقت برسم، بازی‌های دو تیم را می‌بینم. آنها از لحاظ کارهای خودشان و برنامه‌هایی که برای آنها ایجاد شد، مشکل دارند و ان‌شاءالله مشکلات دو باشگاه حل شود. سرخابی‌ها باشگاه‌های مهم کشور و تهران هستند و باید از آنها حمایت شود.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که آیا سند ورزشگاه شهید کاظمی به نام پرسپولیس شده است یا خیر، بیان کرد: این ورزشگاه در اختیار پرسپولیس است و آنها مالک این ورزشگاه نیستند. این ورزشگاه‌ها مانند اموال دولتی هستند و برنامه ویژه‌ای دارند. شهرداری تهران نمی‌تواند آنها را واگذار کند، اما ورزشگاه شهید کاظمی در اختیار پرسپولیس قرار دارد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )