هافبک نفوذی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در نیم‌فصل دوم برای رئال سوسیه‌داد به میدان خواهد رفت.

هافبک نفوذی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در نیم‌فصل دوم برای رئال سوسیه‌داد به میدان خواهد رفت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافینیا که این فصل جایگاهی ثابتی در برنامه‌های تاکتیکی مائوریسیو پوچتینو نداشته و تنها در پنج بازی (۲۲۰ دقیقه از ۴۵۰ دقیقه ممکن) برای پاری‌سن‌ژرمن به میدان رفته که از این بین تنها در یک بازی ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشته، برای اینکه فرصت بیشتری برای بازی کردن پیدا کند، به لالیگا بازمی‌گردد.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا خبر داد؛ رافینیا با قرارداد قرضی که تا پایان فصل اعتبار دارد به رئال سوسیه‌داد ملحق شد. طبق ادعای رومانو؛ دو باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و سوسیه‌داد برای انتقال این بازیکن به توافق نهایی رسیدند و بند خریدی هم در قرارداد طرفین وجود ندارد. بر این اساس این هافبک نفوذی برزیلی فردا (دوشنبه) در تست‌های پزشکی رئال سوسیه‌داد شرکت خواهد کرد و سپس قراردادش را به طور رسمی امضا می‌کند.

رافینیای ۲۸ ساله که بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۲۰ در بارسلونا عضویت داشت و در این بین به طور قرضی برای تیم‌های سلتاویگو و اینتر هم بازی کرد، تاکنون در ۳۹ بازی برای پاری‌سن‌ژرمن به میدان رفته است. این هافبک برزیلی قرارداد فعلی‌اش با پاریسی‌ها تا سال ۲۰۲۳ اعتبار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.