سرپرست باشگاه پرسپولیس از اشتباهات داوری علیه تیم فوتبال این باشگاه گلایه کرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس از اشتباهات داوری علیه تیم فوتبال این باشگاه گلایه کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید مجید صدری در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: بحث ما تکرار اشتباهات داوری است که به‌طور مرتب امتیازات ما را از بین می‌برد. حسابش از دست خود ما در رفته است که چند امتیاز را در همین فصل، پای اشتباهات داوری از دست داده‌ایم. ما هر بار نامه نوشتیم، ولی هیاهو نکردیم که فضا برای داوری متشنج نشود. با این حال این وضعیت که مرتب تکرار می‌شود، دیگر قابل تحمل نیست.

وی ادامه داد: آخر این چه وضع داوری‌هاست؟ گل سالم ما را قبول نمی‌کنند. خطای پنالتی حریف را تمارض می‌گیرند، به بازیکنان ما اخطار می‌دهند و تمرکزشان را به هم می‌ریزند. این چندمین گلی بود که حریفان با خطا درون دروازه پرسپولیس جای داده‌اند؟ دفعه قبل خطا روی بازیکن ما را ندیدند. مهاجم حریف که دستش را یک متر دراز کرده را هم نمی‌بینند؟ ۹ هفته از لیگ گذشته و حداقل هشت اشتباه فاحش داوری به زیان ما رخ داده است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: آقای عزیزی خادم! فکری به حال این وضعیت کنید. مسئولان کمیته داوران! فکری به حال داوری‌ها کنید. این را می‌گوییم چون باور و عقیده داریم که این اتفاقات مداوم که در حال هدایت لیگ به سمت و سویی خاص است، با نظر این آقایان نیست. اگر قرار است به هر شکل و قیمت ممکن که شده است پرسپولیس قهرمان نشود، به ما بگویید که بدانیم.

صدری در ادامه گفت: اگر قرار است بهای برداشته شدن فشارهای غیر فوتبالی از روی بعضی این باشد که پرسپولیس قهرمان نشود، حداقل به خود ما بگویید. اگر اینطور نیست که یک فکری به حال این وضعیت کنید. مگر می‌شود مرتب علیه ما چنین اشتباهاتی رخ بدهد که باعث از دست رفتن امتیاز شود؟ باشگاه قطعاً در این ارتباط پیگیری‌های خود را انجام خواهد داد و به نظر می‌رسد باید این اقدامات را وسعت بدهیم. مگر اینکه واقعاً این نشانه ظهور کند که رتبه‌بندی تیم‌ها در پایان فصل بر اساس شایستگی‌های‌شان باشد، نه میزان توانایی و اشتباهات داوران.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۹ )