باشگاه استقلال از باشگاه پیکان و سازمان لیگ خواست تکلیف محل برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و استقلال در هفته نهم لیگ برتر را مشخص کنند.

باشگاه استقلال از باشگاه پیکان و سازمان لیگ خواست تکلیف محل برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و استقلال در هفته نهم لیگ برتر را مشخص کنند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال پیکان و استقلال از ساعت ۱۶ روز پنجشنبه هفته جاری در چارچوب هفته نهم لیگ برتر باید به مصاف هم بروند. با توجه به اینکه پیکان میزبان این دیدار است به باشگاه استقلال گفته شد که بازی در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار خواهد شد، اما ظاهراً به دلیل مشکلاتی که این ورزشگاه برای میزبانی دارد و همینطور برگزاری دیداری از مسابقات لیگ دسته دوم در همان تاریخ، برگزاری دیدار پیکان با استقلال در ورزشگاه انقلاب کرج در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

پیکانی‌ها قصد داشتند بازی در ورزشگاه پاس قوامین برگزار شود که شورای تأمین استان تهران اعلام کرده در صورتی که بازی بخواهد با تماشاگر برگزار شود، امکان برگزاری مسابقه در این ورزشگاه وجود ندارد. اگر بازی‌های هفته نهم بدون تماشاگر باشد، احتمالاً بازی پیکان - استقلال در ورزشگاه پاس قوامین برگزار خواهد شد.

مسئولان استقلال در رایزنی‌های خود از باشگاه پیکان و سازمان لیگ خواسته‌اند تکلیف محل برگزاری بازی را مشخص کنند تا براساس آن برنامه‌ریزی‌های خود را پیش ببرند. بیژن طاهری سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم با اعلام این خبر گفت: در ابتدا گفتند بازی در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود، اما ظاهراً قطعی نیست. باشگاه پیگیر است تا هر چه زودتر تکلیف محل برگزاری بازی مشخص شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.