کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان گفت: با تیم‌های قدرتمندی همگروه هستیم، اما فقط به صعود به جام جهانی فکر می‌کنیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان گفت: با تیم‌های قدرتمندی همگروه هستیم، اما فقط به صعود به جام جهانی فکر می‌کنیم. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بهناز طاهرخانی با بیان این مطلب که تمرینات تیم ملی فوتبال بانوان ایران را با انگیزه انجام می‌دهند، اظهار داشت: اردوها خیلی منظم برگزار می‌شوند و بازیکنان خیلی پر قدرت و باانگیزه ادامه می‌دهند.

کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان افزود: ما با تیم‌های چین، چین تایپه و هند همگروه هستیم که تیم‌های خیلی قدری هستند، اما ما خیلی پر انگیزه هستیم و فقط به صعود به جام جهانی فکر می‌کنیم. قطعا با تلاش هم‌تیمی‌هایم به این هدف می‌رسیم.

بهناز طاهرخانی درخصوص برگزاری لیگ و اردوهای تیم ملی گفت: تمام تمرکزمان را روی تیم ملی می‌گذاریم. وقتی اینجا هستیم تمرکز ما روی تیم ملی است و زمانی که در باشگاه هستیم تمرکزمان روی باشگاه است. ما به هدف مان فکر می‌کنیم و این موضوع را می‌گذاریم به پای فدراسیون و باشگاه‌ها که به تعامل برسند.

وی درخصوص نداشتن بازی‌های تدارکاتی و تاثیر آن روی عملکرد تیم ملی گفت: بازی‌های تدارکاتی خیلی مهم است و به ما کمک می‌کند. در دوره قبل دیدید که فدراسیون کارهای زیادی برای ما انجام داد. بازی‌های تدارکاتی خوبی داشتیم و به نتیجه رسید و صعود کردیم. در این دوره هم‌ انتظار داشتیم بازی‌های تدارکاتی داشته باشیم.

طاهرخانی ادامه داد: فدراسیون تمام تلاش خود را کرد اما متاسفانه بازی تدارکاتی خارجی نداشتیم. ما به هدف‌مان فکر می‌کنیم تا بتوانیم با اتحاد و همدلی به هدف‌مان دست یابیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )