سرمربی ماشین‌سازی تبریز از بلاتکلیفی خود در این باشگاه انتقاد کرد و گفت که درصدی از مبلغ قراردادش را از ماشین‌سازان دریافت نکرده است.

سرمربی ماشین‌سازی تبریز از بلاتکلیفی خود در این باشگاه انتقاد کرد و گفت که درصدی از مبلغ قراردادش را از ماشین‌سازان دریافت نکرده است. علیرضا اکبرپور در مورد وضعیت کادر فنی ماشین‌سازی تبریز به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: من قراردادی ۱.۵ ساله با ماشین‌سازی بستم و تا پایان فصل قرارداد دارم. پس از واگذاری باشگاه به یونس قربانی، قرار بود پنجره نقل‌وانتقالاتی ما باز شود که نتوانستند این کار را انجام دهند و قرارداد بازیکنان جدید ثبت نشد. باشگاه اعلام کرد با بازیکنان رده‌های امید و جوانان در لیگ یک شرکت می‌کنیم که من از آنها شناختی نداشتم و مربی رده پایه بالای سر تیم بود. من تنها در هفته اول روی نیمکت ماشین‌سازی نشستم.

فوتبال ایران بی در و پیکر است، اما نباید هر کسی هر کاری انجام دهد وی درباره تغییرات اخیر نیمکت ماشین‌سازان بیان کرد: اخیراً مدیری به ماشین‌سازی آمده است که می‌خواهد مربی دیگری بیاورد و مرا هم از این موضوع مطلع نکردند. قرار بود با ثبت قرارداد بازیکنان جدید به ماشین‌سازی برگردم که هنوز این اتفاق نیفتاده است. متأسفانه مدیران باشگاه بدون اینکه با من صحبت کنند، دنبال مربی دیگری هستند. می‌دانم که فوتبال ایران در و پیکر ندارد، اما نباید هر کسی هر کاری که می‌خواهد انجام دهد.

نه حقوقم را داده‌اند و نه اخراجم می‌کنند تا تکلیفم روشن شود سرمربی ماشین‌سازی در پاسخ به این پرسش که چند درصد از قرارداد خود را دریافت کرده است، اظهار داشت: من از سال گذشته تاکنون، هیچ پولی دریافت نکرده‌ام! از فدراسیون فوتبال می‌خواهم اجازه ندهد به فوتبال و قداست مربیگری توهین شود. مسئولان باشگاه ماشین‌سازی نه حقوق مرا داده‌اند و نه مرا اخراج می‌کنند تا تکلیفم مشخص شود. پیش از آغاز فصل از تیم‌های دسته اولی پیشنهاد داشتم که آنها را به خاطر ماشین‌سازی رد کردم. حالا هم به قراردادم پایبند هستم تا ببینم چه اتفاقی رخ می‌دهد. آیا قانون به ماشین‌سازی اجازه می‌دهد بدون تسویه حساب با من، با مربی دیگری قرارداد ببندد؟

ماشین‌سازی را با آن قدمت، به این روز انداخته‌اند اکبرپور با انتقاد شدید از مالک باشگاه ماشین‌سازی خاطرنشان کرد: مالک باشگاه پشت هم دروغ گفت و ماشین‌سازی را با آن قدمت، به این روز انداخته‌اند. تیم در قعر جدول است و شرایط بدی دارد، اما ابتدای فصل بازیکنانی بودند که به خاطر نام ماشین‌سازی و من آمدند. آنها به دلیل بسته ماندن پنجره نقل‌وانتقالاتی نتوانستند بازی کنند که برخی از آنها به لیگ برتر رفتند. به این بازیکنان ظلم شد و پنجره تیم هم باز نشد. چند نفر از این بازیکنان هم بیرون مانده‌اند.

مربیان استقلال و پرسپولیس می‌دانستند شکست در دربی، به قیمت اخراج‌شان تمام می‌شود وی راجع به دربی سرد ۹۷ و وضعیت استقلال در لیگ برتر تصریح کرد: دربی کسل‌کننده‌ای بود و دو تیم از یکدیگر می‌ترسیدند. آنها می‌خواستند گل نخورند و موقعیت‌های خیلی کمی دیدیم. این شرایط گاهی در دربی پیش می‌آید و مربیان می‌دانستند شکست در دربی، به قیمت اخراج آنها تمام می‌شود. استقلال اما در پنج دیدار متوالی پیروز نشده است و هواداران ناراحت هستند. در دیدارهای قبلی استقلال فرصت گلزنی داشت که از آنها استفاده نکرد و پنالتی‌هایی باید به سودش اعلام می‌شد که این اتفاق رخ نداد.

استقلال بازیسازی ندارد که موقعیت گلزنی ایجاد کند پیشکسوت استقلال با اشاره به ضعف این تیم در میانه زمین و خط حمله‌اش تأکید کرد: مهاجمان استقلال مقابل صنعت نفت بی‌دقت بودند و مجیدی باید چاره‌ای برای این مشکل بیندیشد. استقلال هافبکی ندارد که موقعیت گلزنی ایجاد کند و باید بازیسازی به خدمت می‌گرفتند که مهاجمان را در موقعیت گلزنی قرار دهد. چنین بازیکنی در استقلال نداریم و تا دیر نشده است، تیم باید تقویت شود. شرایط جدول به گونه‌ای است که استقلال می‌تواند به صدر جدول بازگردد و این موضوع دور از ذهن نیست.

بسیاری از مشکلات با مدیریت آجورلو حل شده است اکبرپور از تخریب منتقدان تیم استقلال نیز انتقاد کرد و به تسنیم گفت: پیشکسوتی که انتقاد می‌کند، اشکالی در استقلال می‌بیند و دوست دارد به تیمش کمک کند. نباید با این پیشکسوت برخورد شود. بسیاری از مشکلات باشگاه با مدیریت آجورلو حل شده و مجیدی خودش این تیم را بسته است. حالا هواداران از استقلال فقط قهرمانی می‌خواهند. امیدوارم همه دست به دست هم بدهیم تا استقلال به این هدف برسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.