سرمربی تیم فوتبال آرسنال از عملکرد شاگردانش مقابل آبی‌پوشان مرسی‌ساید راضی نیست.

سرمربی تیم فوتبال آرسنال از عملکرد شاگردانش مقابل آبی‌پوشان مرسی‌ساید راضی نیست. به گزارش خبرگزاری تسنیم، میکل آرتتا که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (دوشنبه) در هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۲ - یک مغلوب میزبانش اورتون شد، پس از این بازی گفت: نیمه اول به غیر از گل مردودی که روی ضربه شروع مجدد دریافت کردیم، در فاز دفاعی هیج مشکلی نداشتیم اما زمانی که صاحب توپ بودیم، خیلی بی‌ثبات بودیم. هر موقع که می‌توانستیم به منطقه یک‌سوم اورتون برسیم، نتوانستیم به دفاع حریف نفوذ کنیم یا دورازه آنها را تهدید کنیم.

سرمربی آرسنال که تیمش بازی یک بر صفر برده را در نهایت با نتیجه ۲ بر یک واگذار کرد، افزود: وقتی هم به حریف اجازه جابجایی در زمین بدهید و بازی مدنظر خود را ارائه ندهید، هر اتفاقی در بازی ممکن است، رخ دهد. ما در معدود موقعیت‌هایی که نصیب‌مان شد، به گل رسیدم و با برتری یک بر صفر نیمه اول را به پایان بردیم. ما باید از موقعیت‌های خود بهتر استفاده می‌کردیم و ضمن در کنترل داشتن بازی کار اورتون را تمام می‌کردیم. ما چهار موقعیت توسط اِنکیتا، اودگارد (۲ موقعیت) و اوبامیانیگ نصیب‌مان شد که از آنها استفاده نکردیم. در ادامه گل اول را دریافت کردیم و نتیجه پایانی هم بسیار ناامیدکننده بود.

وی تصریح کرد: شکست در این بازی ناامیدکننده بود چون ما در بازی قبلی‌مان در اولدترافورد مغلوب منچستریونایتد شده بودیم اما این حس را داشتیم که با توجه به عملکردی که داشتیم، باید نتیجه بهتری می‌گرفتیم. اگر در این بازی در سطح واقعی‌مان بودیم، می‌توانستیم برنده بازی باشیم، اما واقعیت این است که ما در مقاطع زیادی از این بازی در سطح واقعی‌مان نبودیم و ثبات لازم را نداشتیم. پیروزی در لیگ برتر خیلی دشوار است و بابت ثبت این نتیجه خیلی ناراحت هستیم. ما در این بازی به اندازه کافی خوب نبودیم.

آرسنال با قبول این شکست ۲۳ امتیازی باقی ماند و همچنان در رده هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد. توپچی‌های لندن در دو بازی بعدی خود به ترتیب پذیرای ساوتهمپتون و وستهام خواهند بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.