روسونری به لطف نتایج خوبش در فصل جاری نه تنها صدرنشین جدول رده‌بندی سری A شد، بلکه بهترین شروعش در این رقابت‌‌ها در تقریباً دو دهه اخیر را به ثبت رسانده است.

روسونری به لطف نتایج خوبش در فصل جاری نه تنها صدرنشین جدول رده‌بندی سری A شد، بلکه بهترین شروعش در این رقابت‌‌ها در تقریباً دو دهه اخیر را به ثبت رسانده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیروزی ۲ بر صفر شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال میلان مقابل سالرنیتانا و باخت ناپولی مقابل آتالانتا سبب شد که روسونری سرانجام پس از گذشته ۱۶ هفته از سری A، صدر جدول را از چنگ تیم آبی‌پوش شهر ناپل درآورد.

این اولین بار در ۱۰ ماه گذشته است که میلان به تنهایی صدرنشین جدول رده‌بندی سری A می‌شود. مهمتر از آن اما ثبت بهترین شروع روسونری از فصل ۰۴-۲۰۰۳ است.

میلانی‌ها که حالا رقیب همشهری‌شان اینتر را تنها یک امتیاز پایین‌تر از خود در رده دوم می‌بینند، آخرین بار روز ۱۳ فوریه سال جاری تنها صدرنشین جدول بودند. صدرنشینی آنها اما منجر به قهرمانی‌شان نشد چرا که اینتر با غلبه بر لاتزیو صدر جدول را از آنها گرفت و در نهایت فصل را با ۱۲ امتیاز اختلاف نسبت به همشهری‌اش به پایان رساند.

در همین حال میلان در ۱۶ بازی‌اش در این فصل از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا ۳۸ امتیاز گرفته که بهترین شروعش در این رقابت‌ها از سال ۲۰۰۳ محسوب می‌شود، همان سالی که فاتح اسکودتو شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.