مدافع فرانسوی تیم فوتبال بارسلونا در رادار باشگاه میلان قرار گرفته است.

مدافع فرانسوی تیم فوتبال بارسلونا در رادار باشگاه میلان قرار گرفته است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ساموئل اومتیتی که تابستان اخیر به شدت شایعه جدایی‌اش از بارسلونا مطرح بود و در نهایت در این باشگاه ماند، موردتوجه باشگاه میلان قرار گرفته است. این مدافع فرانسوی که روزهای خوبی را در جمع آبی‌واناری‌ها تجربه نمی‌کند، برای رهایی از این مخمصه ممکن است راهی سری A ایتالیا شود و فوتبالش را زیرنظر استفانو پیولی ادامه دهد.

براساس گزارش نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا، مدافع بارسلونا که از وضعیتش در بارسلونا ناراضی است، برخلاف تابستان اخیر حالا به دنبال ترک نوکمپ است، این در حالی است که باشگاه میلان دوباره به‌عنوان مقصد احتمالی‌اش ظاهر شده است.

میلان تابستان اخیر هم نسبت به جذب اومتیتی علاقه‌مند بود، اما در نهایت این انتقال شکل عملی به خود نگرفت. میلانی‌ها حالا با توجه به مصدومیت جدی سیمون کیائر که او را تا پایان فصل خانه‌نشین می‌کند، این مدافع فرانسوی را به‌عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی مدافع دانمارکی خود در پنجره زمستانی پیش رو در نظر دارند.

کیائر که در برتری ۳ بر صفر چهارشنبه شب میلان مقابل جنوا در هفته پانزدهم سری A ایتالیا دچار مصدومیت شد، روز گذشته (جمعه) از ناحیه رباط صلیبی قدامی زانوی چپ خود مورد عمل جراحی قرار گرفت و با اعلام باشگاه میلان شش ماه خانه‌نشین خواهد بود که این بدین معناست که فصل برای او تمام شده است.

اومتیتی ۲۸ ساله که تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۳ با بارسلونا قرارداد دارد، این فصل فرصت بازی برای آبی و اناری‌پوشان را پیدا نکرده است. او در سال ۲۰۱۶ از لیون به جمع کاتالان‌ها پیوست و در این مدت دو قهرمانی در لالیگا، سه قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و دو قهرمانی در سوپرجام اسپانیا را تجربه کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.