سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان مهمترین هدف تیمش در فصل جاری را بقا در لیگ برتر دانست و قول داد به این هدف دست پیدا کنند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان مهمترین هدف تیمش در فصل جاری را بقا در لیگ برتر دانست و قول داد به این هدف دست پیدا کنند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل هوادار در هفته هشتم لیگ برتر اظهار داشت: بازی سختی داریم و می‌دانیم هوادار تیم بسیار خوبی محسوب می‌شود. این تیم بازی‌های بسیار خوبی ارائه کرده و در نتیجه‌گیری موفق نبوده است. هوادار از بازیکنان خوبی بهره می‌برد و عنایتی اشراف کاملی بر این تیم دارد. امیدوارم بازی بسیار خوبی ارائه کنیم تا بیینندگان، رضایت کاملی از این مسابقه داشته باشند.

وی درباره برگزاری دیدار تیمش با هوادار در ورزشگاه انقلاب کرج که کیفیت زمین این مسابقه با اعتراض حریفان پیکان و هوادار در هفته‌های اخیر مواجه بوده و روز گذشته هم در کرج بارندگی شدیدی وجود داشته است، گفت: من نسبت به این زمین خیلی شناخت ندارم و ندیدم. یک زمان کیفیت زمین ورزشگاه انقلاب کرج خوب بود، اما الان نمی‌دانم وضعیت چیست. این مشکل زمین در اکثر شهرها وجود دارد و متأسفانه در تهران هم پس از اینکه ورزشگاه‌های شیرودی، تختی و راه‌آهن از بین رفت، زمین دیگری نمانده که در آن بازی انجام شود. یک ورزشگاه پاس قوامین مانده که معمولاً بازی‌های سایپا در آنجا برگزار می‌شود و بازی‌های پیکان هم به آنجا منتقل شده است. گویا ورزشگاه شهدای شهر قدس هم کیفیتش را از دست داده است. در هر صورت فوتبال ما اسمی حرفه‌ای است و تا زمانی که واقعی حرفه‌ای نشود، این مشکلات وجود دارد. خیلی بد است در سطح لیگ برتر، یک مربی و یک تیم نگران وضعیت زمین باشند. ما شناختی از زمین نداریم، اما با توجه به سؤال شما امیدوارم زمین اجازه بازی را به ما بدهد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در واکنش به این مسئله که دربی پایتخت هم فردا برگزار می‌شود و قبلاً در استقلال حضور داشته و این بازی را چطور می‌بینید، اظهار داشت: چون کنفرانس بازی خودمان و هوادار است، اجازه بدهید درباره بازی خودمان صحبت کنیم.

کمالوند همچنین درباره شرایط تیم نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: تیم ما خوب است و شاید یک مقدار در نتیجه‌گیری سینوسی عمل کردیم و آنهم دلایل غیرفنی داشته است. قضاوت‌ها خیلی به ما لطمه زده است و شاید می‌توانستیم جایگاه بهتری در جدول داشته باشیم. آنچه باشگاه از من خواسته، با توجه به اینکه کمتر از ۲۰ روز مانده به شروع لیگ تیم را تحویل گرفتم، حفظ تیم در لیگ برتر است و من هم این قول را می‌دهم که تیم را در لیگ برتر حفظ می‌کنیم. از مسئولان شهرمان هم تشکر می‌کنم که به دنبال رفع مشکلات هستند. به خصوص فرماندار محترم و هیئت مدیره باشگاه که به طور روزمره درصدد رفع مشکلات هستند. امیدوارم با این حمایتی که مسئولان ما دارند بتوانیم از مشکلات عبور کنیم. تیم ما هم روز به روز بهتر می‌شود. متأسفانه وقت کافی برای آماده‌سازی نداشتیم که مسابقات هم هر چهار پنج روز برگزار می‌شود و منتظر اولین تعطیلی هستیم تا تیم را آماده کنیم.

وی درباره اینکه خیلی از تیم‌ها در مسجدسلیمان هم دغدغه زمین دارند و آیا مشکل زمین این تیم حل شده است و همچنین بازیکنان مصدوم تیمش برای دیدار با هوادار، گفت: همین که از مسئولان تشکر کردم، یکی از دلایلش حل مشکلات زمین بود که به سرعت زمین را جمع و جور کردند و الان یکی از زمین‌های خوب به شمار می‌رود و مشکلی برای بازی کردن روی زمین نداریم. برای بازی فردا هم سه بازیکن مصدوم داریم که به بازی نمی‌رسند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.