سرمربی تیم فوتبال استقلال کدام یک از دروازه‌بان‌هایش را در دربی ۹۷ درون دروازه قرار خواهد داد؟

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال روز شنبه (۱۳ آذرماه) و از ساعت ۱۶ به مصاف حریف قدیمی خود یعنی پرسپولیس خواهد رفت و این دو تیم دربی نود و هفتم را برگزار خواهند کرد.

یکی از گره‌های کور این دیدار، انتخاب گلر برای قرار گرفتن درون دروازه استقلال است. از ابتدای فصل حسین حسینی حراست از دروازه استقلال را بر عهده گرفت اما یک اشتباه مقابل فجرسپاسی و گل خوردن در دقایق پایانی باعث شد که او از قفس توری استقلال بیرون آمده و جای خود را به دروازه‌بان جوان تیم یعنی علیرضا رضایی بدهد.

رضایی در دو دیدار توانست دروازه خود را بسته نگه دارد اما یک بازی قبل از دربی و برابر نفت آبادان، دروازه‌اش باز شد و حالا باید دید که فرهاد مجیدی برای انتخاب دروازه‌بان خود جهت دربی نود و هفتم چه تصمیمی خواهد گرفت. گلی که علیرضا رضایی مقابل نفت دریافت کرد، موقعیتش را به خطر انداخت.

رشید مظاهری دیگر گلر آبی‌ها از کمترین شانس برای حضور در دربی برخوردار است چرا که به تازگی مصدومیتش تمام شده و در تمرینات گروهی شرکت می‌کند.

از بین رضایی و حسینی یکی درون دروازه قرار خواهد گرفت که مشخص نیست فرهاد مجیدی به یک جوان بی تجربه در دربی اعتماد خواهد کرد یا بازهم سیدحسین حسینی را که سابقه حضور در دربی را دارد و تجربه اش می‌تواند به استقلال کمک کند، را درون دروازه قرار می‌دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.