هافبک تیم فوتبال هوادار گفت: همه ما به آینده امیدوار هستیم و مطمئن باشید روزهای خوب هوادار هم شروع می‌شود.

هافبک تیم فوتبال هوادار گفت: همه ما به آینده امیدوار هستیم و مطمئن باشید روزهای خوب هوادار هم شروع می‌شود. نیما انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در ارتباط با شکست تیمش برابر مس رفسنجان گفت: ما مثل بازی‌های گذشته از لحاظ فنی نمایش خوبی داشتیم ولی متاسفانه باز هم اسیر تک اشتباهات شدیم. مس قبل از رسیدن به گل موقعیتی نداشت ولی بعد از اینکه به گل رسید تیم ما هجومی‌تر بازی کرد و آنها هم این فرصت را داشتند که به دروازه‌ ما نزدیک‌ شوند.

انتظاری در خصوص پنالتی گرفته شده برای مس رفسنجان و خطایی که خودش در محوطه جریمه مرتکب شد، عنوان کرد: شاید آنهایی که این بازی را دیدند یا بعضی از کارشناسان به طور صددرصد نظرشان این باشد که خطا صورت گرفته است و حتی باشگاه ما فیلم این صحنه را به چند کارشناس فرستاد که برخی از آنها گفته بودند تکل من طولانی بوده و بی‌احتیاطی کرده‌ام. من قبول دارم که بی‌احتیاطی کردم ولی اول توپ را زدم و اگر دقت کنید توپ با ضربه من به کرنر رفت. من حتی در بیرون از محوطه جریمه هم اگر مطمئن نباشم تکل نمی‌زنم ولی در آن صحنه می‌دانستم که به توپ می‌رسم.

هافبک هوادار افزود: متاسفانه سطح داوری‌های ایران مثل سطح فوتبالمان پایین است و خیلی چیزها حرفه‌ای نیست. من نمی‌خواهم داوران را ضعیف جلوه بدهم ولی این را تکرار می‌کنم که سطح داوری‌ها مثل سطح فوتبالمان است.

وی در خصوص نتایج ضعیف هوادار و ۵ شکست در ۷ بازی تصریح کرد: ما با قرعه سختی مواجه شدیم و متاسفانه اشتباهاتی داشتیم که به ضررمان تمام شد. البته من به آینده تیم امیدوار هستم و مطمئن هستم که روزهای خوب هوادار هم از راه می‌رسد، فقط خودمان هم باید تلاش کنیم تا کمترین اشتباه را داشته باشیم، امیدوارم از بازی با نفت مسجد سلیمان روند خوب تیم ما آغاز شود و البته نکته امیدوارکننده این است که در پایین جدول فاصله امتیازها با تیم‌های بالایی زیاد نیست و ما با یکی دو برد می‌توانیم اوضاع خودمان را تغییر دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.