سرمربی تیم فوتبال یوونتوس از عملکرد شاگردانش در کسب پیروزی خارج از خانه برابر سالرنتینا در هفته شانزدهم سری A ایتالیا ابراز رضایت کرد.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس از عملکرد شاگردانش در کسب پیروزی خارج از خانه برابر سالرنتینا در هفته شانزدهم سری A ایتالیا ابراز رضایت کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از قبول دو شکست متوالی در لیگ و اروپا، تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته (سه‌شنبه) میزبان خود تیم سالرنیتانا را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد و با پیروزی آشتی کرد. این در حالی بود که میهمان تورینی می‌توانست با ۳ گل میزبانش را شکست دهد اگر پائولو دیبالا پنالتی‌اش را در وقت‌های تلف شده به هدر نمی‌داد.

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی بانوی پیر پس از این بازی که گل‌های پائولو دیبالا (۲۱) و آلوارو موراتا (۷۰) مسبب پیروزی تیم میهمان شدند به خبرنگاران گفت: فکر می‌کنم که عملکرد بازیکنان ما در این بازی خوب بود. بازی مقابل سالرنیتانا در حضور هوادارانش کار آسانی نبود و ما هم درنیمه دوم چند بار با ارسال‌های حریف روی دروازه‌مان به زحمت افتادیم.

جورجو کیه‌لینی کاپیتان یوونتوس در پایان بازی اعتراف کرد که قبل از شروع مسابقه آلگری با بازیکنان تیم صحبت کرده، صحبت‌هایی که مدافع کهنه‌کار تیم ملی ایتالیا را تحت تأثیر قرار داد.

آلگری با تأیید این موضوع افزود: قبول دارم که تیم ما روزهای خوبی را سپری نمی‌کند. ما در ابتدای هفته به آتالانتا باختیم و در این بازی هم می‌‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. من قبل از بازی به اعضای تیم گفتم که یوونتوس تا الان چیزهای زیادی به ما داده است و دیگر وقت شده که بدهی‌مان به باشگاه را بپردازیم و با احساس مسئولیت بیشتری کار کنیم. باید تمرکزمان را بالا ببریم چون در این فصل مقابل تیم‌های کوچکتر، بیش از اندازه دچار لغزش شده‌ایم. به اعضای تیم گفتم که ما در تیم‌مان کلی بازیکن جوان داریم که در این بازی هم تعدادی از آنها به میدان رفتند و آنها در شرایطی این چنینی ممکن است تحت فشار قرار بگیرند. با این وجود آنها در این بازی کارشان را خوب انجام دادند. ما در لیگ از دیگر مدعیان عقب افتاده‌ایم چون بیش از اندازه امتیاز از دست داده‌ایم. این بازیکنانی که در تیم ما هستند، همگی استعداد کافی دارند اما فراموش نکید که تنها با کسب تجربه، ارتکاب اشتباه و درس گرفتن از آنهاست که یک بازیکن پخته می‌شود و یاد می‌گیرد که چه زمانی باید حمله یا دفاع کند.

یوونتوس در خارج از زمین بازی هم با مسائلی دست و پنجه نرم می‌کند از جمله متهم شدنش به سندسازی در خصوص ارقام قراردادش با برخی از بازیکنان از جمله کریستیانو رونالدو یا آرتور ملو که سبب شده دادستانی فدراسیون فوتبال ایتالیا به این پرونده ورود کند.

آلگری در پاسخ به این سؤال که آیا یوونتوس فعلی همان باشگاهی است که دو سال پیش آن را ترک کرد، اظهار داشت: رئیس با ما درباره این موضوع صحبت کرده است. ما باید کارمان را در زمین بازی انجام دهیم و تا می‌توانیم هم آن را به بهترین شکل انجام دهیم. نمی‌دانم طی دو سال گذشته در یوونتوس چه اتفاقاتی رخ داده است. فقط می‌دانم که رئیس از من خواست که دوباره به یوونتوس ملحق شوم و گوشه‌ای از کار را در تیمی که تجربه آن نسبت به تیم دو سال پیش کمتر است، برعهده بگیرم. طبیعی است که ما یکسری فراز و نشیب‌ها داشته باشیم. من هنوز به طور کامل استعداد همه بازیکنانم و توانایی‌های آن را کشف نکرده‌ام. آنها هم هنوز به طول کامل با فلسفه کاری من آشنا نشده‌اند و این در حالیست که ما هر سه روز یک مرتبه باید به میدان برویم. با تمام این‌ها ما اولین هدف‌مان که صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بود را محقق کردیم و حالا باید زمان بیشتری را صرف تمرینات کنیم. اوضاع تغییر می‌کند، افراد مختلف می‌آیند و می‌روند اما یوونتوس می‌ماند و همیشه خواهد ماند. زندگی یک چرخه است. باید چالش‌هایش را پذیرفت. من هم این چالش را با اینکه می‌دانستم چقدر سخت است پذیرفتم چون قطعاً غیرممکن است که بیش از ۹ سال متوالی قهرمان شوید. حالا باید مسئولیت پوشیدن پیراهن یوونتوس را درک کنیم و تا جایی که می‌‌توانیم انگیزه‌مان را بالا ببریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.