مهاجم پیشین استقلال با بیان اینکه آن طور که از مهاجم جدید استقلال تعریف می شد، تأثیرگذاری از او ندیدیم، گفت: ژستد توانایی های لازم را ندارد و نتوانسته عملکرد مثبتی در استقلال داشته باشد.

ایمان عالمی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص چهارمین تساوی استقلال در مسابقات لیگ که برابر صنعت نفت رقم خورد، گفت: بازی دو تیم پر برخورد بود و صنعت نفت با گل زودهنگام جلو افتاد. بعد از این گل، استقلال تا حدودی بازی را در اختیار گرفت. چند موقعیت گل به وجود آمد که در اواخر نیمه اول حسین زاده توانست با پاس زیبای غفوری بازی را به تساوی بکشاند. در نیمه دوم هم استقلال تقریباً در بیشتر دقایق بازی را در اختیار گرفت. موقعیت های زیادی را از هم از دست داد اما هر چه جلوتر می رفتیم نفت شرایط خوبی پیدا می کرد و آنها هم چند موقعیت را از دست دادند. در مجموع بازی جذابی را از دو تیم شاهد بودیم و در پایان هر کدام به یک امتیاز دست پیدا کردند.

مهاجم پیشین استقلال با انتقاد از عملکرد «ژستد» و «یامگا» دو مهاجم خارجی این تیم تاکید کرد: با آن همه تعریفی که از مهاجم استقلال می شد، ژستد نشان داد توانایی لازم را ندارد. او هنوز نتوانسته عملکرد خوبی در استقلال داشته باشد و اگر این روند ادامه پیدا کند، به طور حتم نیمکت نشین خواهد شد. البته یامگا بهتر از ژستد بود اما او هم چند موقعیت را از دست داد و نتوانست انتظارات را برآورده کند.

عالمی در خصوص انتقاداتی که هواداران از جذب بازیکنان جدید و جدایی چند بازیکن فصل گذشته دارند، تصریح کرد: به طور حتم بازیکنانی مثل ریگی، دیاباته، قایدی تأثیرگذار بودند اما آنها از این تیم جدا شدند و استقلال باید از داشته هایش استفاده کند. چند بازیکنی که به تازگی به استقلال پیوستند، جوان هستند و نیاز به زمان دارند بتوانند تجربه بیشتری کسب کنند.

مهاجم پیشین استقلال در خصوص چهار تساوی متوالی استقلال خاطرنشان کرد: نگران این تساوی ها هستم. نیم فصل اول زمان جمع کردن امتیازات است. در نیم فصل دوم به اصطلاح زمین بزرگ می شود و دروازه ها کوچک. ضمن این که فشار بازی ها می تواند باعث مصدومیت بازیکنان شده و این عوامل دست به دست هم می دهد تا تیم نتواند امتیازات لازم را در نیم فصل دوم کسب کند. فرهاد مجیدی باید بداند جمع آوری بیشتر امتیازات نیم فصل اول می تواند در پایان فصل به او کمک زیادی کند.

وی در مورد تقابل شنبه هفته آینده استقلال با پرسپولیس هم گفت: این بازی متفاوت ترین بازی لیگ است. پرسپولیس در هفته های گذشته مشکلات زیادی داشت اما توانست با دو برد شرایط را برای خودش بهتر کند. اگرچه برد و باخت بعد از دربی نمی تواند در این بازی تأثیر زیادی داشته باشد. این دیدار «دربی باز» می خواهد. چند بازیکن استقلال برای اولین بار مقابل پرسپولیس قرار خواهند گرفت. این وظیفه کادر فنی را برای آماده سازی روحی و روانی این بازیکنان جوان سخت تر می کند.

مهاجم پیشین استقلال در خصوص حضور یا عدم حضور تماشاگران برای تماشای دربی تصریح کرد: امیدوارم شرایطی فراهم شود که بازی با تماشاگر برگزار شود. حضور هواداران دو تیم می تواند گرمابخش این دیدار باشد و در نتیجه برای دو تیم تأثیرگذار خواهد بود.

عالمی در پایان و در خصوص پیش بینی نتیجه دربی نود و هفتم گفت: قلباً دوست دارم استقلال این بازی را با برد به پایان برساند اما پیش بینی نتیجه سخت است و مطمئناً هر تیمی که از موقعیت های به دست آمده بهتر استفاده کند، می تواند در پایان بازی جشن پیروزی بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.