فدراسیون فوتبال به دو انتصاب مرتبط با فوتسال در این فدراسیون اشاره نکرد و در موضوع دیگری که به این رشته مربوط بوده نیز تناقض دیده می‌شود.

فدراسیون فوتبال به دو انتصاب مرتبط با فوتسال در این فدراسیون اشاره نکرد و در موضوع دیگری که به این رشته مربوط بوده نیز تناقض دیده می‌شود. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ۸۰ روز پس از قبول استعفای مهرداد سراجی از ریاست کمیته فوتسال، رئیس فدراسیون فوتبال در حکمی احسان اصولی، رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون را به سمت سرپرست جدید کمیته فوتسال منصوب کرد.

در حالی که حدود یک روز از این انتصاب می‌گذشت و حتی اصولی درباره سفر تیم ملی فوتسال به ایتالیا مصاحبه کرد، سایت فدراسیون فوتبال این خبر را منتشر نکرد و نخستین واکنش این سایت به انتصاب اصولی در این کمیته، انتشار مصاحبه‌ای از وی در خصوص آغاز فعالیتش در حوزه فوتسال بود.

عدم اطلاع‌رسانی از سوی فدراسیون فوتبال درباره فوتسال به همین جا ختم نمی‌شود. شنیده‌ها حاکی از آن است که عزیزی خادم، حسین شمس را به‌عنوان مشاور خود در امور فوتسال و نیز عضو فوتسالی کمیته فنی فدراسیون فوتبال منصوب کرده است.

نگاهی به وضعیت نیمکت تیم ملی فوتسال نشان می‌دهد باید تناقض را نیز به مخفی‌کاری فدراسیون اضافه کرد. اصولی روز دوشنبه اعلام کرد که ناظم‌الشریعه هدایت ملی‌پوشان را در دیدار دوستانه مقابل ایتالیا بر عهده دارد، اما سایت فدراسیون امروز مصاحبه‌ای از حسین شمس منتشر کرد که او از کمیته فوتسال خواست سریعاً تکلیف کادر فنی تیم ملی را مشخص کند؛ اتفاقی که ابهامات را در خصوص آینده نیمکت این تیم افزایش داد.

با توجه به انتشار این مصاحبه در سایت فدراسیون فوتبال و نیز با نگاهی به رفتار مدیران فدراسیون، به نظر می‌رسد دیدار با ایتالیا را باید آخرین بازی ناظم‌الشریعه روی نیمکت تیم ملی دانست. هرچند فدراسیون فوتبال علاقه‌ای به شفاف‌سازی درباره این موضوع نداشته و به نظر می‌رسد فوتسال، جایی در میان اولویت‌های فدراسیون‌نشینان ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.