از نگاه دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان نتیجه عادلانه برای بازی این تیم مقابل پرسپولیس تساوی بوده است.

از نگاه دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان نتیجه عادلانه برای بازی این تیم مقابل پرسپولیس تساوی بوده است. علی محسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست تیمش برابر پرسپولیس اظهار داشت: ما به تهران آمده بودیم تا امتیاز بگیریم و فوتبال خوبی را هم به نمایش گذاشتیم. حتی بازیکنان پرسپولیس هم از عملکرد تیم ما تعریف کردند، ولی متأسفانه در نهایت شکست خوردیم. فکر می‌کنم تفاوت ما با پرسپولیس تجربه بیشتر بازیکنان این تیم بود که توانستند از موقعیت‌های‌شان بهتر استفاده کنند. در طرف مقابل ما از فرصت‌های گلزنی به خوبی استفاده نکردیم و فکر می‌کنم تساوی در این بازی نتیجه عادلانه‌ای بود.

وی در مورد صحنه‌ای که تک گل پرسپولیس به ثمر رسید، گفت: من در آن صحنه بدشانس بودم و متأسفانه توپ به صورتم خورد. این امکان وجود داشت که در آن صحنه اتفاقات دیگری رقم بخورد، ولی به هر حال آنها به گل رسیدند و سه امتیاز را گرفتند. ما هم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و حتی می‌توانستیم یک امتیاز از این بازی بگیریم. امیدوارم از بازی بعد که مقابل هوادار انجام می‌دهیم نتایج خوبی بگیریم تا زحمات کادر فنی و مسئولان باشگاه را جبران بکنیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان راجع به شرایط خودش در این تیم هم تصریح کرد: من تلاش می‌کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم و باید از اعتماد فراز کمالوند و همچنین زحمات هوشمند چراغپور مربی دروازه‌بان‌های تیم تشکر کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.