اعضای تیم فوتبال پرسپولیس حاضر نشدند بار دیگر بابت پرداخت مطالبات خود از سوی باشگاه به مجید صدری فرصت بدهند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۸ امروز میزبان نفت مسجدسلیمان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال است.

بازیکنان و مربیان پرسپولیس در حالی خود را برای این دیدار آماده کرده‌اند که مجید صدری پس از بر عهده گرفتن سرپرستی باشگاه اقدام به تسویه حساب مالی قراردادهای فصل گذشته اعضای تیم کرد و پنج درصد از مبالغ قرارداد فصل جاری را نیز پرداخت کرد.

رقمی که با نزدیک شدن به دربی پایتخت به مذاق پرسپولیسی‌ها خوش نیامده است. اعضای تیم پرسپولیس که به خوبی از اهمیت و حساسیت نتیجه دیدار با استقلال نزد هواداران و تأثیر آن روی مدیریت آگاه هستند با نزدیک شدن به دیدار با شاگردان فرهاد مجیدی اقدام به انتشار بیانیه‌ای مشترک در استوری های خود کردند.

بازیکنان و مربیان پرسپولیس در حالی خواستار دریافت مطالبات خود از سوی مدیران باشگاه شدند که مجید صدری به آنها قول داده بود بخش دیگری از این مبلغ را تا قبل از بازی با نفت مسجد سلیمان پرداخت می‌کند اما تأخیر در پرداخت این پول باعث شد تا بازیکنان پرسپولیس با هماهنگی مربیان تیم اقدام به رسانه‌ای کردن اعتراض خود بگیرند.

بازیکنان باتجربه پرسپولیس با درخواست اطرافیان صدری برای عدم انتشار استوری اعتراضی مخالفت کردند و حاضر نشدند فرصت جدیدی به سرپرست باشگاه بابت پرداخت پول بدهند.

روند مدیریتی باشگاه پرسپولیس نشان می‌دهد اعضای تیم نیز امید چندانی به مدیرعاملی مجید صدری از سوی وزارت ورزش ندارند تا دست از حمایت از رئیس هیأت مدیره باشگاه برای تصدی پست مدیرعاملی بردارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.