هافبک تیم هوادار معتقد است که شاگردان عنایتی در شش هفته گذشته لیگ برتر با بدشانسی مواجه شده‌اند.

هافبک تیم هوادار معتقد است که شاگردان عنایتی در شش هفته گذشته لیگ برتر با بدشانسی مواجه شده‌اند. معین عباسیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عملکرد ضعیف هوادار در شش هفته گذشته لیگ برتر فوتبال و کسب تنها چهار امتیاز اظهار داشت: قبول دارم که از لحاظ امتیازی عملکرد خوبی نداشته‌ایم، اما باید این را در نظر گرفت که هوادار تازه به لیگ برتر صعود کرده است. ما از همان اولین بازی برابر استقلال نشان دادیم که پتانسیل فنی خوبی داریم، اما متأسفانه هوادار روی دور بدشانسی است.

وی در ادامه تصریح کرد: ما در این شش بازی فقط یک نیمه بد داشتیم که آنهم مقابل پیکان بود و بدشانسی باعث شد امتیازات حساسی از دست بدهیم. این در حالی است که بازی‌های خوبی به نمایش می‌گذاریم.

هافبک تیم فوتبال هوادار با اشاره به ضعف این تیم در خطوط دفاع و حمله به تسنیم گفت: ما بد گل می‌خوریم و متأسفانه از موقعیت‌ها استفاده نمی‌کنیم که این شرایط باید تغییر کند. در گلزنی باید تمرکزمان را بیشتر کنیم و برای گل نخوردن هم نیاز به احساس مسئولیت بیشتر داریم. بازیکنان خوبی داریم و کادر فنی هم تلاش می‌کند شرایط تیم بهتر شود. هوادار در هفته‌های آینده نتایج بهتری خواهد گرفت.

عباسیان در مورد دیدار با مس رفسنجان خاطرنشان کرد: همه دیدارهای لیگ برتر به اندازه خودش سخت است. مس تیمی باکیفیت است که امسال بازیکنان خوبی به تیمش اضافه کرده و بازی آسانی در پیش نداریم، اما تلاش می‌کنیم به پیروزی برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.