مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد، این تیم در مصاف با فولاد خوزستان اسیر تاکتیک تیمی شاگردان نکونام شده است.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد، این تیم در مصاف با فولاد خوزستان اسیر تاکتیک تیمی شاگردان نکونام شده است. محمد قریشی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست تیمش برابر فولاد گفت: در این بازی هر دو تیم موقعیت آنچنانی نداشتند و فولاد روی شوت استثنایی پریرا به گل رسید. آنها بازی بسته‌ای را به نمایش گذاشتند، مثل تمام تیم‌هایی است که جواد نکونام هدایتش را برعهده دارد. ما اسیر تاکتیک تیمی فولاد شدیم و نتوانستیم موقعیت خاصی به وجود بیاوریم.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در واکنش به اعتراض بازیکنان ذوب‌آهن به اخراجی نشدن یکی از بازیکنان فولاد در دقایق ابتدایی بازی تصریح کرد: در بازی قبلی فولاد برابر هوادار سیدمهران موسوی بازیکن این تیم اخراج شد و در بازی با ما نیز سینا شاه‌عباسی مشابه همان حرکت را انجام داد و خیلی عجیب است که حتی کارت زرد هم نگرفت! در آن صحنه بازیکن فولاد عارف رستمی را با دست متوقف کرد و قطعاً باید فولاد در دقیقه پنج ۱۰ نفره می‌شد که متأسفانه داور حتی کارت زرد هم نشان نداد.

وی در مورد بازی تیمش برابر آلومینیوم اراک تصریح کرد: این بازی هم برای ما سخت است، ولی می‌خواهیم باخت قبلی را جبران کنیم و در اراک یک نتیجه خوب بگیریم. معمولاً تیم‌ها در هفته‌های ابتدایی شرایط ایده‌آلی ندارند، ولی با گذشت شش هفته مطمئنم که می‌توانیم از لحاظ تیمی وضعیت بهتری داشته باشیم. ما در چند بازی هم محروم و مصدوم داشتیم که این به ضرر ذوب‌آهن شد و تیم را آزار داد، ولی امیدوارم در بازی‌های بعدی خیلی بهتر نتیجه بگیریم. من به نتیجه گرفتن ذوب‌آهن شک ندارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.