سبزوسفیدپوشان ایالت سائوپائولوی برزیل در فینال تمام برزیل جام لیبرتادورس بر فلامنگو غلبه و از عنوان قهرمانی خود در این رقابت‌ها دفاع کردند.

سبزوسفیدپوشان ایالت سائوپائولوی برزیل در فینال تمام برزیل جام لیبرتادورس بر فلامنگو غلبه و از عنوان قهرمانی خود در این رقابت‌ها دفاع کردند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، فینال رقابت‌های جام باشگاه‌های آمریکای جنوبی موسوم به جام لیبرتادورس، بامداد امروز (یکشنبه) میان تیم‌های برزیلی پالمیراس و فلامنگو برگزار شد که این بازی با پیروزی ۲ بر یک پالمیراس به پایان رسید.

در این بازی سبز و سفیدپوشان سائوپائولو با گلزنی رافائل ویگا در دقیقه ۵ پیش افتادند. تیم فلامنگو در هفتادودومین دقیقه بازی توسط گابریل باربوسا (گابیگُل) بازی را به تساوی کشاند اما این تیم به شیوه‌ای دردناک و دراماتیک نتیجه را واگذار کرد چرا که در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده نیمه دوم دومین گل را دریافت کرد. این گل را دیورسون برای پالمیراس به ثمر رساند تا این تیم برای سومین بار در تاریخ خود قهرمان رقابت‌های جام لیبرتادورس شود و از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

پالمیراس که پیش از این در سال‌های ۱۹۹۹ و ۲۰۲۰ موفق به فتح مهمترین تورنمنت باشگاهی آمریکای جنوبی شده بود، حالا باید خودش را برای حضور در جام جهانی باشگاه‌ها آماده کند، تورنمنتی که در اواخر ماه دسامبر برگزار می‌شود و در آن رقیب اصلی‌اش چلسی قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.