سرمربی تیم فوتبال بارسلونا از پیروزی شاگردانش مقابل زیردریایی زرد ابراز رضایت کرد.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا از پیروزی شاگردانش مقابل زیردریایی زرد ابراز رضایت کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندس که تیم تحت‌هدایتش در دومین بازی که او در بازی‌های لالیگا روی نیمکت این تیم بود موفق شد شب گذشته (شنبه) در هفته پانزدهم این رقابت‌ها در خانه ویارئال به برتری ۳ بر یک و به دومین برد متوالی خود برسد، پس از این بازی گفت: ما آنطور که انتظارش را داشتیم بر بازی تسلط نداشتیم اما مقابل تیم فوق‌العاده‌ای بازی کردیم. در مقاطعی از بازی خوش‌شانس بودیم و ویارئال سزاوار شکست نبود. ما در این بازی انرژی زیادی صرف کردیم. روی گل ممفیس دپای هم خوش‌شانس بودیم و در کل این سه امتیاز طلایی برای ما بود.

وی افزود: باید از فوتبال لذت ببریم و می‌توانیم بهتر هم شویم. اطمینان دارم که بهتر خواهیم شد. ویارئال موقعیت‌های زیادی به خصوص در مقطع آغازین بازی روی دروازه ما خلق کرد و در کل ما در موقعیت‌هایی از این بازی خوش شانس بودیم که دروازه‌مان باز نشد. این بردی فوق‌العاده بود آن هم در این ورزشگاه که بازی در آن خیلی دشوار است.

سرمربی بارسلونا تصریح کرد: من درباره داوری صحبت نخواهم کرد چون آنها کار خیلی دشواری دارند و کمک‌داور ویدئویی (VAR) هم هست. من اینجا نیستم که داوران را قضاوت کنم، چون یک روز تصمیمات داوری به نفع شماست و روز دیگر به ضررتان خواهد بود.

ژاوی همچنین در تمجید از مدافع چپ خود که به دلیل مصدومیت در دقیقه ۷۱ جای خود را به اسکار مینگوئسا داد، اظهار داشت: جوردی آلبا سخت تلاش کرد اما نتوانست بازی را به پایان ببرد. جوردی بهترین الگو برای دیگر اعضای تیم است. او یکی از رهبران تیم است و خوشحالم که با او کار می‌کنم. همچنین از رهبری پیکه و بوسکتس در تیم به وجد آمده‌ام.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این پیروزی روحیه تیم را به شدت بالا می‌برد. شاید شایسته پیروزی در این بازی نبودیم اما برد برزگی کسب کردیم. در تقابل با بنفیکا ما سزاوار پیروزی بودیم اما موفق به کسب برد نشدیم و فوتبال همین است. این پیروزی تصادفی نبود، بلکه نتیجه کار و تمرین‌مان بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.