سرپرست تیم گل‌گهر سیرجان از مشخص نشدن محل برگزاری دیدار این تیم مقابل پیکان در فاصله دو روز به این مسابقه انتقاد کرد.

سرپرست تیم گل‌گهر سیرجان از مشخص نشدن محل برگزاری دیدار این تیم مقابل پیکان در فاصله دو روز به این مسابقه انتقاد کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، حیدر افسری در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه گل‌گهر سیرجان، درباره وضعیت تیم فوتبال این باشگاه اظهار داشت: پس از دیدار با استقلال، برای بازی مقابل پیکان در تهران اردو زده‌ایم و تمرینات به خوبی زیر نظر کادر فنی پیگیری می‌شود. امیدواریم در این دیدار با دست پُر از زمین خارج شویم و سه امتیاز را بگیریم.

وی در مورد ابهام در مورد محل مسابقه با پیکان گفت: این واقعاً برای ما یک مشکل جدی است. دو روز مانده به مسابقه هنوز مشخص نیست که قرار است در تهران با پیکان بازی کنیم یا در کرج و این برای ما معضلی جدی است که از محل بازی بی‌اطلاع هستیم. مسئولان سازمان لیگ باید برای این موضوع فکری کنند.

سرپرست تیم گل‌گهر در ادامه عنوان کرد: پیکان یک تیم تهرانی است و نمی‌دانیم وقتی تهران چند زمین مناسب برای بازی دارد، اصلاً چرا باید در یک شهر و استان دیگر به میدان برود. تیم ما باید روی محل بازی برنامه‌ریزی کند و تمرینات، اردو و رفت و‌ آمد ما در روز مسابقه باید از قبل برنامه‌ریزی شود. با این روشی که دوستان در پیش گرفته‌اند، واقعاً مانده‌ایم چه کار کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.