باشگاه پیکان قصد دارد از داور دیدار با نساجی به کمیته داوران شکایت کند.

باشگاه پیکان قصد دارد از داور دیدار با نساجی به کمیته داوران شکایت کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پیکان تهران روز گذشته مقابل نساجی مازندران به تساوی ۲-۲ رسید. بعد از این بازی خودروسازان اعتراض هایی به قضاوت عبدالنبی پورخلف داور مسابقه داشتند و معتقد بودند که او در نیمه اول اشتباهات تاثیرگذاری داشته است.

در این شرایط باشگاه پیکان تهران قصد دارد به طور رسمی به نحوه قضاوت داور دیدار با نساجی اعتراض کند.

امیر صادقی پناه، مدیررسانه ای باشگاه پیکان در گفت‌وگو با تسنیم در این خصوص عنوان کرد: متاسفانه داور مسابقه دیروز اشتباهات تاثیرگذاری داشت که پیروزی را از تیم ما گرفت. اگر در دقیقه ۲۵ او خطای واضح روی جواد آزاده را می‌گرفت و به بازیکن حریف کارت قرمز می‌داد، روند بازی کاملا تغییر می‌کرد. او چند دقیقه بعد هم خطای بازیکن نساجی روی مدافع ما را برعکس تشخیص داد و یک ضربه ایستگاهی به تیم حریف هدیه داد که همان توپ وارد دروازه مان شد.

وی افزود: آقای پورخلف متاسفانه با لحن بدی نیز با اعضای تیم ما صحبت می‌کرد. وقتی بین دو نیمه صحنه‌های داوری را به ایشان نشان دادیم هم واکنش عجیبی را شاهد بودیم که در شان فوتبال ما نیست. با این حال ما به طور رسمی اعتراض و شکایت خود را از نحوه قضاوت به سازمان لیگ و کمیته داوران ارسال می‌کنیم و با درایتی که از آقای افشاریان و همکاران‌شان سراغ داریم، امیدواریم کمیته داوران بعد از بازبینی صحنه‌ها بر اساس قوانین با داور بازی با نساجی برخورد کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.