سرمربی تیم فوتبال میلان از عملکرد شاگردانش مقابل اتلتیکومادرید در هفته ماقبل پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ابراز رضایت کرد.

سرمربی تیم فوتبال میلان از عملکرد شاگردانش مقابل اتلتیکومادرید در هفته ماقبل پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ابراز رضایت کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، استفانو پیولی که شاگردانش شب گذشته (چهارشنبه) با برتری یک بر صفر در خانه اتلتیکومادرید در هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امیدهای خود برای صعود از گروه B را زنده نگه داشتند، پس از این بازی گفت: ما این حق را داریم که با بازیکنان‌مان این برد را جشن بگیریم چون آنها عملکرد فوق‌العاده‌ای از از خود مقابل اتلتیکو به نمایش گذاشتند.

وی افزود: بازیکنان ما در این بازی باکیفیت بودند و جسورانه بازی کردند. آنها همیشه به خود باور دارند و حالا این حق را داریم که این برد را جشن بگیریم. ما در مسیر درستی قرار داریم و این را در این دیدار دیدیم. مهمتر از همه این بود که بلوغ تیمی‌مان را به نمایش گذاشتیم.

سرمربی میلان همچنین درباره اینکه گفته می‌شود به زودی تمدید قرارداد او رسمی اعلام خواهد شد و دستمزدش نیز دو برابر خواهد شد، خاطرنشان کرد: کاملاً با باشگاه هماهنگ هستم، احترام و اعتماد متقابل بین ما وجود دارد. این همدلی عمومی ما باید همینطور ادامه پیدا کند. این کار است که تفاوت، کیفیت، ایده‌ها و بالاتر از همه نتایج را رقم می‌زند. زمان امضای قرارداد جدید هم فرا خواهد رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.