سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی ضمن ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش مقابل پاری‌سن‌ژرمن، تأکید کرد تیمش حالا به دنبال رسیدن به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان اروپاست.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی ضمن ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش مقابل پاری‌سن‌ژرمن، تأکید کرد تیمش حالا به دنبال رسیدن به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان اروپاست. به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا که شاگردانش شب گذشته (چهارشنبه) در هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد با نتیجه ۲ بر یک پاری‌سن‌ژرمن را شکست دادند و صعودشان به مرحله حذفی این رقابت‌ها را به عنوان صدرنشین گروه A قطعی کردند، پس از این بازی گفت: پاری‌سن‌ژرمن تیم فوق‌العاده‌ای است و چه بازیکنانی دارد. چه می‌توانم درباره این تیم بگویم؟ عملکرد ما درست شبیه به عملکرد یک ماه پیش پاری‌سن‌ژرمن بود.

وی افزود: ما در نیمه اول موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. به خوبی بازیکنان پاری‌سن‌ژرمن را تحت‌فشار قرار دادیم و خودمان را با این موضوع وفق دادیم. پاری‌سن‌ژرمن در این بازی بدون داشتن دی‌ماریا در ترکیب اصلی به میدان آمد، اما با این وجود همچنان خطرناک بودند. پاریسی‌ها بازیکنان خوب و باکیفیتی دارند و در چنین باز‌هایی احتمال شکست خوردن هم وجود دارد، اما ما در این دیدار عالی بودیم.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: ما بدون توپ هم حالت تهاجمی داشتیم و در کارهای دفاعی هم عالی کار کردیم. بازی خیلی خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم. در فوتبال کسی نمی‌داند که چه خواهد شد و این عملکرد تیم است که به شما ثبات می‌‌دهد. ما در حال حاضر خوب بازی می‌کنیم و امیدواریم این روند برای مدت طولانی ادامه داشته باشد.

گواردیولا در جمع‌بندی صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: ما حالا در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستیم و در ماه فوریه تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا به مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.