در چارچوب هفته پنجم مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا پورتو بازهم به لیورپول باخت.

در دومین شب از هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب از ساعت ۲۳:۳۰ در گروه B دو دیدار به طور همزمان برگزار شد که شکست یاران مهدی طارمی در پورتو مقابل لیورپول و پیروزی میلان برابر اتلتیکو مادرید را به همراه داشت.

در یکی از این بازی‌ها لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان تیم پورتو پرتغال بود که موفق شد با نتیجه دو بر صفر این تیم را شکست دهد.

تیاگو آلکانتارا در دقیقه ۵۲ گل اول تیم فوتبال لیورپول را به ثمر رساند و در ادامه محمد صلاح در دقیقه۷۰ اختلاف را دو برابر کرد.

در این بازی مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان از ابتدا در ترکیب اصلی تیم پورتو به میدان رفت و در دقیقه ۶۴ تعویض شد.

در دیگر بازی این گروه اتلتیکو مادرید در ورزشگاه واندا مترو پولیتانو میزبان تیم آث میلان بود که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میلان به پایان رسید.

جونیور مسیاس در دقیقه۸۷ تک گل نماینده ایتالیا را به ثمر رساند.

با این نتایج لیورپول که از قبل صعودش به مرحله حذفی مسجل شده بود با پانزده امتیاز در صدر جدول و پورتو در رتبه دوم باقی ماندند. آث میلان مانند اتلتیکومادرید چهار امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل بهتر بالاتر از این تیم به رتبه سوم صعود کرد.به این ترتیب تکلیف دومین تیم صعود کننده از این گروه به هفته آخر مشخص خواهد شد.

نتایج کامل:

منچسترسیتی 2- پاری سن ژرمن یک

اسپورتینگ3- دورتموند یک

اتلتیکومادرید صفر- میلان یک

لیورپول 2- پورتو صفر

لایپزیش5- بروژ صفر

شریف صفر- رئال مادرید ۳

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۷ )