مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خدا را شکر پاقدم هواداران خیر بود و توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خدا را شکر پاقدم هواداران خیر بود و توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عیسی آل‌کثیر پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آیادان اظهار داشت: خدا را شکر پا قدم هوادارن برای ما خیر بود و توانستیم با کسب سه امتیاز دل آنها را شاد کنیم. امیدارم این روند را ادامه بدهیم و در بازی‌های آینده نیز باعث شادی هواداران شویم.

وی درباره صحنه مشکوک به پنالتی برای پرسپولیس گفت: نمی‌دانم پنالتی بود یا نه و باید کارشناسان نظر بدهند. دید ما با کارشناسان متفاوت است و باید آنها نظر بدهند.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بازگشت این تیم به جمع تیم‌های بالای جدول گفت: قطعاً که بر می‌گردیم. هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است. خدا را شکر امروز بردیم و بازی‌های آینده را نیز می‌بریم.

آل‌کثیر راجع به رد شدن ضربه مهدی عبدی از خط دروازه یادآور شد: من این صحنه را ندیدم و کارشناسان باید نظر بدهند و ببینید، اما طبق گفته بچه‌ها توپ گل شده بود. باز هم نمی‌دانم کارشناسان باید نظر بدهند.

وی درباره بازی مقابل هواداران گفت: بازی مقابل هواداران لذت خاصی خودش را داشت. این اولین بازی ما با حضور تماشاگران بود و خدا را شکر پا قدم آنها خیر بود و توانستیم ببریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.