گروه استان‌ها- هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پس از شکست تیمش برابر فولاد خوزستان گفت: تیم برتر میدان بودیم اما تصمیم داور جهت بازی را تغییر داد.

گروه استان‌ها- هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پس از شکست تیمش برابر فولاد خوزستان گفت: تیم برتر میدان بودیم اما تصمیم داور جهت بازی را تغییر داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حسین شنانی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل فولاد در هفت ششم لیگ برتر فوتبال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم، چون کادر فنی فولاد تغییر کرده بود و این تیم با شیوه و ریتم جدیدی بازی می‌کرد و به همین دلیل انتظار یک بازی سخت را داشتیم.

وی ادامه داد: در دقایق ابتدایی بازی تیم برتر میدان بودیم اما تصمیم داور جهت بازی را تغییر داد. وقتی داور آن صحنه را خطا اعلام کرده، باید بازیکن فولاد اخراج می‌شد و چنین تصمیماتی عجیب است. هفته گذشته در بازی تیم‌های هوادار و فولاد مشابه همین صحنه رخ داد و بازیکن خاطی اخراج شد. اگر بازیکن فولاد اخراج می‌شد، شاید روند بازی تغییر می‌کرد.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره روند سینوسی نتایج تیمش خاطرنشان کرد: متأسفانه شرایط به شکلی پیش رفته که یک بازی را می‌بریم و در بازی بعدی شکست می‌خوریم، اما تلاش می‌کنیم به روند خوب خود برگردیم و از هفته آینده نتایج را به سود خودمان رقم زده و این شکست را جبران کنیم. امشب نیز مستحق شکست نبودیم و در طول ۹۰ دقیقه سوار بر بازی بودیم اما داور اشتباه کرد. امیدوارم کارشناسان این صحنه را ببینند. اگر داور بازیکن فولاد را اخراج می‌کرد، می‌توانستیم ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.

شنانی در پاسخ به اینکه دلیل بهبود عملکرد ذوب‌آهن نسبت به فصل گذشته چیست، گفت: مهدی تارتار جوانگرایی خوبی در تیم انجام داده و تمام بازیکنان یکدل هستیم و می‌توانیم نتیجه بگیریم. امشب اسیر اتفاقات فوتبالی شده و شکست خوردیم اما در بازی‌های آینده به روند خوب خود بازمی‌گردیم. تیم جوان و دونده‌ای داریم و مطمئن هستم نتیجه خواهیم گرفت.

وی با اشاره به تغییر مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن افزود: به مدیرعامل جدید تبریک می‌گویم و امیدوارم در اداره باشگاه موفق باشد و به تیم رسیدگی کند. ذوب‌آهن به حمایت و دلگرمی نیاز دارد و امیدوارم رسیدگی لازم به تیم انجام شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.