داور دیدار تیم های فوتبال استقلال و نساجی پاسخ ادعای سرمربی آبی پوشان را داد و گفت: من به این مسائل عادت دارم و برایم مهم نیست ایشان چه گفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال استقلال و نساجی در هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر در شرایطی شامگاه روز جمعه در ورزشگاه آزادی با تساوی بدون گل به پایان رسید که فرهاد مجیدی در نشست خبری عنوان کرد که برخورد توپ به دست مدافع نساجی باید از سوی علیرضا فغانی پنالتی گرفته می شد.

فغانی که پس از مدتها به ایران برگشته و قضاوت این دیدار را برعهده گرفت در واکنش به اظهارات فرهاد مجیدی گفت: فیلم بازی را دوباره دیدم و بر تصمیمی که گرفتم تاکید می کنم که آن صحنه هند نبود چرا که دست در حالت عادی قرار داشت.

وی در مورد صحبت های سرمربی استقلال که گفته بود باید سیستم ویدئویی داوری وارد ایران شود گفت: وقتی به ورزشگاه آزادی رفتم دیدم که حتی سیستم رادیویی و امکانات ابتدایی هم در اختیار داوران نیست. مسئولان کمیته داوران اول امکانات ابتدایی را برای داوران فراهم کنند بعد بروند سراغ VAR.

فغانی که در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه حضور پیدا کرده بود، در مورد ادعای فرهاد مجیدی مبنی بر این که داور باید از استقلالی ها عذرخواهی کند گفت: این که نمی شود هر داوری بخواهد اگر اشتباهی داشت عذرخواهی کند. ضمن این که آقای مجیدی بهتر است به جای فرار رو به جلو خودش را با قوانین داور به روز کند.

علیرضا فغانی تاکید کرد: من به این مسائل عادت دارم و اصلا برایم مهم نیست که ایشان چه گفته است. او می خواهد فشار را از روی خودش بردارد و به ما فشار وارد کند که اصلا برایم مهم نیست چون از این مسائل زیاد دیده ام.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۶ )