باشگاه چلسی وضعیت بال ایتالیایی تیم فوتبال ناپولی را زیرنظر گرفته است.

باشگاه چلسی وضعیت بال ایتالیایی تیم فوتبال ناپولی را زیرنظر گرفته است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، لورنزو اینسینیه که قرارداد فعلی‌اش با ناپولی در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، در حالی پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی این باشگاه ایتالیایی دریافت کرده که مورد توجه قهرمان اروپا هم قرار گرفته است. نشریه اسپانیایی «مارکا» چاپ مادرید با انتشار گزارشی مدعی شد؛ باشگاه چلسی وضعیت بال ایتالیایی ناپولی را زیرنظر دارد.

اینسینیه ۳۰ ساله برای ماندن در ناپولی و تمدید قراردادش باید با کاهش دستمزدش موافقت کند و چلسی به همین خاطر وضعیت او را زیر نظر دارد و امیدوار است بتواند این بازیکن را در تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد.

این بال ایتالیایی که از سال ۲۰۰۶ در عضویت باشگاه ناپولی است و در سال ۲۰۱۰ هم به تیم اصلی این باشگاه راه یافت، تاکنون در ۴۱۱ بازی برای آبی‌‌پوشان ناپل به میدان رفته و در کنار به ثمر رساندن ۱۱۴ گل، ۸۹ پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

او که ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات ۴۸ میلیون یورو تخمین زده شده است، این فصل در ۱۴ بازی برای ناپولی، آمار پنج گل‌زده و چهار پاس‌گل را به ثبت رسانده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.