تیم فوتبال خیبر خرم آباد که تا پایان هفته چهارم در صدر جدول لیگ دسته اول حضور داشت، با پذیرفتن نخستین شکست فصل با سقوط ۴ پله‌ای مواجه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال خیبر خرم آباد که در این فصل از مسابقات لیگ دسته اول با هدایت محسن عاشوری در قواره یک مدعی صعود حضور یافته است، در هفته پنجم لیگ دسته اول نخستین شکست این فصلش را تحمل کرد تا طلسم شکست ناپذیری آنها در تهران شکست شود.

خیبر خرم آباد در حالی که مقابل سایپا ابتدا با گل دقیقه ۳۴ پیش افتاد تا در پایان نیمه اول به تیم برتر میدان باشد، با دریافت ۲ گل در نیمه دوم در نهایت مغلوب میزبان خود تن به شکست داد تا با این نتیجه شهرداری همدان و ملوان تنها تیم‌های بدون شکست تا پایان هفته پنجم باشند.

اولین شکست خیبر خرم آباد برای آنها تاوان سنگینی داشت و نه تنها منجر به شکست ۴ پله‌ای این تیم شد، بلکه باعث شد تا آرمان گهر و شهرداری آستارا هم با این تیم هم امتیازی شده و همین جایگاه چهارم آنها هم متزلزل باشد.

همانطور که فاصله خیبر تا صدر جدول تنها ۲ امتیاز است، فاصله شان تا تیم تا رده هفتم نیز تنها ۲ امتیاز است و این نشان می‌دهد خیبر همان‌قدر که پتانسیل اوج‌گیری مجدد در جدول را دارد، امکان سقوط به رده‌های پایین‌تر را هم دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.