باشگاه‌های منچسترسیتی و بارسلونا قصد معاوضه دو بازیکن خود را دارند.

باشگاه‌های منچسترسیتی و بارسلونا قصد معاوضه دو بازیکن خود را دارند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه‌های منچسترسیتی و بارسلونا به نظر می‌رسد قصد معاوضه بازیکن با یکدیگر را دارند. بر اساس گزارش نشریه «ناسیونال» چاپ کاتالونیا؛ این دو باشگاه در نظر دارند رحیم استرلینگ و فرنکی دیونگ را با یکدیگر معاوضه کنند. دیونگ ۲۴ ساله از زمان پیوستنش به بارسلونا در تابستان ۲۰۱۹ نتوانسته انتظارات را برآورد کند، این در حالی است که استرلینگ هم در منچسترسیتی جایگاهش در ترکیب اصلی را از دست داده و به دنبال رفتن به تیمی است که فرصت بیشتری برای بازی پیدا کند. طبق این گزارش؛ منچسترسیتی ممکن است استرلینگ را به علاوه ۲۰ میلیون یورو به بارسلونا بدهد تا دیونگ را به خدمت بگیرد.

استرلینگ ۲۶ ساله که در سال ۲۰۱۵ از لیورپول به منچسترسیتی پیوست، در این سال‌ها یکی از مهره‌های اصلی تیم تحت هدایت پپ گواردیولا بوده و به این تیم برای کسب ۹ جام مختلف از جمله سه قهرمانی در لیگ برتر انگلیس کمک کرده است. این بال انگلیسی که تا سال ۲۰۲۳ با منچسترسیتی قرارداد دارد، این فصل اما نقش پررنگی در برنامه‌های تاکتیکی پپ گواردیولا نداشته و در ۱۵ بازی که به میدان رفته تنها در ۷۰۰ دقیقه از ۱۳۵۰ دقیقه ممکن به بازی گرفته شده است. استرلینگ تاکنون در ۳۰۷ بازی ۱۱۶ گل برای آبی‌پوشان شهر منچستر به ثمر رسانده است.

دیونگ ۲۴ ساله هم که تا سال ۲۰۲۶ با بارسلونا قرارداد دارد، یکی از ارکان اصلی آن تیم آژاکس بود که در فصل ۱۹-۲۰۱۸ به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد و در همان فصل او به‌عنوان بهترین هافبک فصل این مسابقات معرفی شد. این هافبک هلندی تاکنون در ۱۰۶ بازی برای کاتالان‌ها به میدان رفته و ۹ گل زده نیز به نامش به ثبت رسیده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.