سه تیم در فاصله دو هفته تا پایان دور گروهی لیگ اروپا، صعود خود را به مرحله حذفی مسابقات قطعی کردند.

سه تیم در فاصله دو هفته تا پایان دور گروهی لیگ اروپا، صعود خود را به مرحله حذفی مسابقات قطعی کردند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته چهارم دور گروهی مسابقات فوتبال لیگ اروپا امشب (پنجشنبه) آغاز شد که در گروه A، المپیک لیون با نتیجه ۳ بر صفر از سد اسپارتا پراگ گذشت.

اسلام سلیمانی در دقایق ۶۱ و ۶۳ و کارل توکو اکامبی در دقیقه ۲+۹۰ برای لیون گلزنی کردند تا این تیم با کسب ۱۲ امتیاز، صعود خود را به دور گروهی قطعی کند. دیدار بروندبی و گلاسکو رنجرز هم به تساوی یک-یک انجامید. تنها گل بروندبی در دقیقه ۱+۴۵ و روی گل به‌خودی لئون بالوگان به ثمر رسید و یانیس هاجی در دقیقه ۷۷، گل خورده نماینده اسکاتلند را جبران کرد.

در گروه B، تقابل موناکو و پی‌اس‌وی آیندهوون با تساوی صفر-صفر و بازی رئال سوسیه‌داد برابر اشتورم گراتس با تساوی یک-یک به پایان رسید. اشتورم گراتس در دقیقه ۳۸ با گلزنی جاکوب یانتشر از میهمان خود پیش افتاد و الکساندر سوئرلوث در دقیقه ۵۳، دروازه نماینده اتریش را گشود. موناکو و سوسیه‌داد با هشت و شش امتیاز، دو مدعی اصلی صعود از گروه B هستند.

ناپولی با نتیجه ۴ بر یک بر میزبان خود لژیا ورشو غلبه کرد و به صدر جدول گروه C صعود کرد. ماهیر امرلی با گلزنی در دقیقه ۱۰، لژیا را با برتری به رختکن رساند. در نیمه دوم اما ورق برگشت و با گلزنی پیوتر زیلنسکی در دقیقه ۴۹، دریس مرتز در دقیقه ۷۵ (هر دو از روی نقطه پنالتی)، اروین لوزانو در دقیقه ۷۹ و آدام اوناس در دقیقه ۹۰، صدرنشین سری A پیروز از زمین خارج شد.

اینتراخت فرانکفورت با نتیجه ۲ بر یک مقابل المپیاکوس به برتری رسید و با ۱۰ امتیاز، به مرحله حذفی رقابت‌ها رسید. یوسف العربی در دقیقه ۱۲ دروازه اینتراخت را باز کرد و دایشی کامادا و یانس پیتر هاوگ با گلزنی در دقایق ۱۷ و ۲+۹۰، پیروزی را به نماینده آلمان هدیه کردند. المپیاکوسِ شش امتیازی هم در جایگاه دوم جدول گروه D قرار دارد.

دیدار گالاتاسرای و لوکوموتیو مسکو هم با تساوی یک-یک پایان یافت تا گالاتاسرای با هشت امتیاز، در صدر جدول گروه E بایستد. سوفیانه فگولی در دقیقه ۴۳ برای شاگردان فاتح تریم و فرانکویس کامانو در دقیقه ۷۳، برای لوکوموتیو گلزنی کردند.

در گروه H نیز وستهام یونایتد با تساوی ۲-۲ در خانه خنک متوقف شد، اما با ۱۰ امتیاز و صدرنشینی در این گروه، صعود خود را به دور حذفی قطعی کرد. جوزف پاینتسل در دقیقه ۵ و توماس سوچک در دقیقه ۸۸ (گل به‌خودی) دروازه وستهام را باز کردند و سعید بن‌رحما در دقایق ۵۹ و ۸۲، گل‌های مردان دیوید مویس را به ثمر رساند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.