سرمربی تیم فجرسپاسی گفت: با ترکیب هجومی‌ که داریم، امیدوارم بتوانیم یک بازی تماشاگرپسند را مقابل صنعت نفت آبادان ارائه و نتیجه را به نفع خودمان تمام کنیم.

سرمربی تیم فجرسپاسی گفت: با ترکیب هجومی‌ که داریم، امیدوارم بتوانیم یک بازی تماشاگرپسند را مقابل صنعت نفت آبادان ارائه و نتیجه را به نفع خودمان تمام کنیم. به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ علی اصغر کلانتری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: خوشحالم که در خوزستان و در شهر مقدس آبادان حضور دارم؛ شهری که با نام تیم ما یعنی شهید سپاسی عجین شده است که واقعاً این شهید مثل تمام عزیزانی که خوزستان و آبادان و مرزهای ایران بودند، از کشور دفاع کردند. بازی‌های نفت آبادان و فجر شهید سپاسی همیشه جزو بازی‌های دیدنی و مثال زدنی بوده و چه وقتی که من به عنوان مربی و مسئول بودم یا مربیان دیگر در فجر حضور داشتند، یک بازی خوب و تماشاگرپسند و جوانمردانه از آب درآمده است. می‌دانم که فردا هم همین اتفاق رخ خواهد داد.

وی افزود: مردم استان فارس و خوزستان به ویژه آبادان و شیراز کنار هم بوده‌اند و حتی در دوران جنگ هم ارتباط تنگاتنگی ایجاد شد و دوستان زیادی را در آبادان داریم. این رفاقت و رقابت باعث می‌شود که این بازی جوانمردانه شکل خوبی به خودش بگیرد. آرزو می‌کنیم که بازی با سلامتی به پایان برسد.

سرمربی فجر شهید سپاسی درباره باخت تیمش در آخرین رویارویی با صنعت نفت و همچنین شکست هر دو تیم در هفته‌های اول و دوم فصل جدید گفت: در آن دو بازی که انجام دادیم، باختیم، ولی به گواه کارشناسان در بازی اول یک گل آفساید خوردیم که اعتراضی هم نکردیم. در بازی دوم مقابل گل گهر سیرجان که برای قهرمانی می‌جنگد، بازی پایاپای داشتیم. البته در آن بازی هم یک مسئله وجود داشت؛ در دقیقه ۹۰ اوت به اشتباه کرنر اعلام شد و ما روی هم کرنر گل را دریافت کردیم. البته هیچ اعتراضی هم نکردیم. اگر می‌خواستیم از قاعده بازی جوانمردانه خارج شویم، شاید نمی‌باختیم و می‌توانستیم روی آن اوت که به اشتباه کرنر گرفته شد، اعتراض کنیم.

کلانتری عنوان کرد: با وجود ۲ باختی رقم خورده، از تیم راضی هستم، ولی نه صد درصد. می‌دانم بچه‌ها تلاش می‌کنند که اشتباه کم شود و نقاط قوت را افزایش بدهیم. صد درصد بدانید که فردا یک بازی هجومی از تیم فرج سپاسی خواهید دید. شک نکنید به این مسئله که بچه‌ها با تمام وجود کار می‌کنند و با یک سیستم و ترکیب هجومی‌ای هم که داریم، امیدوارم بتوانیم یک بازی تماشاگرپسند را ارائه و نتیجه را به نفع خودمان تمام کنیم.

وی در پایان درباره عدالت مالی و بودجه در بین تیم‌های لیگ برتری گفت: وارد این مسائل نمی‌شوم. فقط درباره تیم خودم می‌گویم که از مقامات بلندمرتبه سپاه کشور و همچنین استان ممنون هستم که اجازه نداده‌اند از سال گذشته تا الان هیچ دغدغه‌ای داشته باشیم. این مطلب خیلی مهمی بود که در شیراز برای فجر شهید سپاسی به وجود آمد. وقتی امکانات، کادر و بازیکنان سر جای خود باشند، حتماً به موفقیت می‌رسیم. امسال هم همین راه ادامه پیدا می‌کند و موفقیت می‌شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.