هافبک فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد از وضعیتی که تیمش در آن قرار گرفته به شدت عصبانی است و به همین دلیل هم تمایلی به تمدید قرارداد ندارد.

هافبک فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد از وضعیتی که تیمش در آن قرار گرفته به شدت عصبانی است و به همین دلیل هم تمایلی به تمدید قرارداد ندارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه سان انگلیس در خبری اختصاصی مدعی شده است که پل پوگبا پس از باخت ۵ بر صفر یکشنبه شب تیم فوتبال منچستریونایتد مقابل لیورپول در ورزشگاه اولدترافورد که در آن به دلیل زدن یک تکل خطرناک روی پای نبی کیتا کارت قرمز مستقیم گرفت، در پایان بازی از هم‌تیمی‌هایش به خاطر سخت‌تر کردن کار آنها عذرخواهی کرده اما حتی یک کلمه هم با سرمربی تحت فشار تیمش اولگنار سولسشایر حرف نزده است، سولسشایری که ظاهراً اکنون نه تنها برای پوگبا بلکه در نزد سایر بازیکنان کلیدی و باسابقه تیم هم اعتبارش را از دست داده است.

پوگبای ۲۸ ساله که هنوز هم گران‌ترین خرید تاریخ باشگاه منچستریونایتد است، تنها تا پایان فصل جاری با شیاطین سرخ قرارداد دارد و منچستری‌ها هنوز نتوانسته‌اند او را برای عقد قراردادی جدید متقاعد کنند. اکنون با وضعیت به وجود آمده برای من‌یونایتد که نتایجش در هفته‌های اخیر (به استثنای پیروزی مقابل آتالانتا در لیگ قهرمانان) ناامید کننده بوده، شانس آنها برای نگه داشتن هافبک فرانسوی بیش از پیش کاهش یافته است.

در این اوضاع و احوال اما به نظر می‌رسد سولسشایر به جای تمرکز روی نجات تیمش از بحران با پیدا کردن بهترین فرمول تاکتیکی، تصمیم به ادب کردن پوگبا گرفته و نیمکت‌نشین کردن ستاره تیم ملی فرانسه مقابل لیورپول هم به خاطر اظهارات او پس از باخت ۴ بر ۲ مقابل لسترسیتی بوده است. پوگبا پس از آن بازی گفت: «ما مدت‌هاست که داریم اینطوری بازی می‌کنیم. هنوز هم نتوانسته‌ایم مشکل را پیدا کنیم. خیلی راحت گل می‌خوریم. باید یک راهی پیدا کنیم».

پوگبا قبل از بازی با لیورپول و مقابل آتالانتا در لیگ قهرمانان اروپا هم نیمکت‌نشین شده بود و یکشنبه هم زمانی به میدان فرستاده شد که تیمش ۴ بر صفر عقب بود. دفعه قبلی که پوگبا با سرمربی منچستریونایتد مشکل پیدا کرد، ماجرا به اخراج ژوزه مورینیو ختم شد و باید دید که آیا این اتفاق برای سولسشایر هم تکرار می‌شود یا نه. این در حالیست که طبق اعلام در بین مدیران باشگاه منچستریونایتد برای اعتماد و ابقا یا اخراج او دودستگی به وجود آمده است. طبق گزارش نشریه گاردین و فابریتزیو رومانو خبرنگار شبکه اسکای اسپورت، سرالکس فرگوسن روز گذشته (سه‌شنبه) با حضور در زمین تمرینی کارینگتون به نوعی حمایت خود را از ابقای شاگرد سابقش نشان داده است. بر اساس این گزارش، علاوه بر فرگوسن، ادوودارد عضو هیئت مدیره باشگاه و ریچارد آرنولد مدیر اجرایی جدید باشگاه هم حامی سرمربی نروژی هستند. البته در این میان نشریه تلگراف نوشته است که حتی در صورت ابقای سولسشایر او تنها سه بازی فرصت دارد که ناکامی‌های اخیرش را جبران کند که این سه بازی به ترتیب مقابل تاتنهام(خارج از خانه)،‌ آتالانتا (خارج از خانه) و منچسترسیتی (خانه) هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.