گروه استان‌ها – مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: شناخت کاملی از تراکتور داریم اما پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور باز شده و این تیم شرایط بهتری نسبت به هفته اول دارد.

گروه استان‌ها – مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: شناخت کاملی از تراکتور داریم اما پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور باز شده و این تیم شرایط بهتری نسبت به هفته اول دارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، محمد خرمگاه، مربی تیم صنعت نفت آبادان پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتور اظهار داشت: امروز یک بازی بسیار سخت را مقابل تراکتور تبریز داریم و می‌دانیم که این بازی برای ما بازی سختی خواهد بود.

وی افزود: تقریباً بازی کامل این تیم را آنالیز کرده و بازیکنانشان را می‌شناسیم اما با توجه به باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی‌شان، ۴-۵ بازیکن جدید خواهند داشت که آن‌ها هم ویژگی‌های خاص خود را داشته و تراکتور شرایط بهتری نسبت به بازی اول خواهد داشت. ما به این موضوع آگاه هستیم و می‌دانیم که از این بازی چه چیزی می‌خواهیم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان گفت: امیدواریم بچه‌ها چیزهایی که تمرین کرده‌ایم و آقای منصوریان گوشزد کرده را انجام دهند تا با تمرکز کامل و شرایط خیلی خوب، بازی خوبی را ارائه کرده و بتوانیم با دست پر از تبریز برگردیم و هواداران خوب خودمان را در آبادان خوشحال کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.