تیم فوتبال استقلال تهران در حالی امشب به مصاف ذوب آهن می‌رود که هر دو تیم در هفته نخست با نتایج مشابه یک بر صفر به پیروزی رسیده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، آبی پوشان تهران در ادامه مسابقات لیگ برتر از ساعت ۱۸ امروز دوشنبه در اصفهان به مصاف تیم ذوب آهن می‌روند. این بازی در حالی برگزار می‌شود که هر دو تیم در هفته نخست به پیروزی‌های مشابه یک بر صفر مقابل حریفان خود دست یافته‌اند. با این تفاوت که استقلال در خانه خود با یک گل بر هوادار پیروز شده و ذوب آهن در آبادان موفق به شکست دادن صنعت نفت شده است.

امشب به احتمال زیاد فرهاد مجیدی مثل بازی اول از سید حسین حسینی استفاده خواهد کرد و به ترکیب ۳ نفره دفاعی‌اش هم دست نخواهد زد تا همچنان سیاوش یزدانی به همراه محمد دانشگر و محمد حسین مرادمند این ترکیب را شکل دهند. وینگر های چپ و راست استقلال هم مثل بازی گذشته وریا غفوری و جعفر سلمانی خواهند بود.

احتمال اینکه مجیدی در خط میانی‌اش دست به تغییر زده و از ابتدا مهدی پور را به میدان بفرستد زیاد است که در این صورت مهدی پور زوج آرش رضاوند در مرکز زمین را تشکیل می‌دهد. اما احتمال اینکه حسین زاده از ترکیب آبی پوشان خارج شود در حد صفر است.

سرمربی استقلال در خط حمله تیمش هم تغییری ایجاد خواهد کرد و امین قاسمی نژاد را از ابتدا در ترکیب ثابت قرار خواهد داد تا او در کنار ارسلان مطهری زوج خط حمله آبی پوشان را بسازند.

در این صورت می‌توان گفت ترکیب احتمالی آبی پوشان مقابل ذوب آهن اینگونه خواهد بود؛

دروازه‌بان؛ سید حسین حسینی

مدافعان میانی؛ سیاوش یزدانی - محمد حسین مرادمند - محمد دانشگر

هافبک‌های میانی؛ مهدی مهدی پور - آرش رضاوند

وینگر راست؛ وریا غفوری

وینگر چپ؛ جعفر سلمانی

هافبک بازی ساز؛ امیر حسین حسین زاده

مهاجمان؛ ارسلان مطهری - امین قاسمی نژاد

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )