رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد برای آمادگی بیشتر تیم فوتبال امید برای رقابت‌های قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی، این تیم دو اردوی تدارکاتی خواهد داشت.

رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد برای آمادگی بیشتر تیم فوتبال امید برای رقابت‌های قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی، این تیم دو اردوی تدارکاتی خواهد داشت. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال، دیشب در تماسی تلفنی با اردوی تیم امید، پیگیر آخرین وضعیت تیم ملی زیر۲۳ سال کشورمان در دوشنبه شد.

عزیزی خادم با اشاره به اینکه تیم امید در حال حاضر آینده فوتبال ملی در سال‌های پیش روست، بر لزوم برگزاری اردوهای داخلی و خارجی منظم تأکید کرد و خبر از هماهنگی با کمیته ملی المپیک برای آماده‌سازی هر چه بهتر تیم امید جهت شرکت در رقابت‌های بازی‌های آسیایی هانگژوی چین ۲۰۲۲ شد.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه تأکید کرد که با توجه به پیشنهاد خوب مهدی مهدوی‌کیا مبنی بر برگزاری رقابت‌ها و اردوهای تیم امید در روزهای فیفا، از مذاکرات با AFC در این باره خبر داد و گفت: پیشنهاد مهدوی‌کیا می‌تواند به همه تیم‌های زیر ۲۳ سال کشورهای دیگر هم کمک کند.

عزیزی خادم در پایان گفت: فدراسیون فوتبال پس از پایان رقابت‌های انتخابی در تاجیکستان، به دنبال برگزاری چند بازی دوستانه برای تیم امید در قطر با حضور تیم‌های امید کره جنوبی و قطر است. همچنین یک اردوی اروپایی هم برای تیم امید تا پیش از رقابت‌های نهایی در ازبکستان که خرداد ماه سال آینده برگزار می‌شود، ترتیب داده می‌شود تا این تیم با آمادگی بیشتری پا به رقابت‌های نهایی زیر۲۳ سال در ازبکستان و بازی‌های آسیایی هانگژو بگذارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.