سرمربی تیم فوتبال بغداد عراق می‌گوید تیم ملی این کشور شانس زیادی برای صعود مستقیم به رقابت‌های جام جهانی از گروه نخست ندارد و باید برای کسب سهمیه حضور در پلی‌آف آسیا تلاش کند.

سرمربی تیم فوتبال بغداد عراق می‌گوید تیم ملی این کشور شانس زیادی برای صعود مستقیم به رقابت‌های جام جهانی از گروه نخست ندارد و باید برای کسب سهمیه حضور در پلی‌آف آسیا تلاش کند. به گزاارش خبرگزاری تسنیم، جمال علی سرمربی باشگاه بغداد درباره آخرین وضعیت مسابقات انتخابی جام جهانی و عملکرد تیم ملی عراق در این رقابت‌ها گفت: حقیقت این است که تا اینجای کار عملکرد خوبی نداشتیم و در حد انتظار ظاهر نشدیم، اما نباید ناامید باشیم. گفتن این موضوع که رؤیای صعود بر باد رفته حرف نادرستی است، چرا که روی کاغذ ما هنوز فرصت داریم.

وی که بازیکن سابق تیم ملی عراق در جام جهانی ۱۹۸۶ بوده است، افزود: به صراحت باید بگویم امید ما به حضور در بازی پلی‌آف و جایگاه سوم جدول گروه است. گرفتن صدر یا مکان دوم جدول از ایران و کره جنوبی بسیار سخت است و آنها به صعود مستقیم از این گروه نزدیک شده‌اند.

سرمربی بغداد همچنین در پایان گفت: ادووکات سرمربی تیم ملی باید در عراق حضور داشته باشد و بازی‌های لیگ را از نزدیک تماشا کند. حضور سرمربی تیم به بازیکنان در لیگ انگیزه می‌دهد و باعث می‌شود عملکرد فنی بهتری داشته باشند که این به سود همه ماست. البته به اعتقاد من ادووکات درباره شرایط تیم ملی مقصر نیست، چون هنوز فرصتی نداشته و به تازگی کار خودش را شروع کرده است. طبیعتاً سرمربی برای رسیدن به نتیجه مطلوب به زمان بیشتری نیاز دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.