سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از پیروزی تیمش در ال‌کلاسیکو ابراز رضایت و پیش‌بینی کرد که بارسلونایی‌ها با وجود وضعیت نه چندان ایده‌آل فعلی‌شان تا پایان فصل برای کسب عنوان قهرمانی خواهند جنگید.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از پیروزی تیمش در ال‌کلاسیکو ابراز رضایت و پیش‌بینی کرد که بارسلونایی‌ها با وجود وضعیت نه چندان ایده‌آل فعلی‌شان تا پایان فصل برای کسب عنوان قهرمانی خواهند جنگید. به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از پیروزی ۲ بر یک شاگردانش در خانه بارسلونا در اولین ال‌کلاسیکوی فصل به خبرنگاران گفت: بازی هوشمندانه‌ای انجام دادیم. در خط دفاع خوب کار کردیم و در ضدحملات خطرناک بودیم. همانطور بازی کردیم که برایش برنامه‌ریزی کرده بودیم. البته قبول دارم که می‌توانستیم در حرکات پا به توپ‌مان بهتر کار کنیم. امروز ما یک تیم منجسم بودیم، اما مانند بازی قبلی مقابل شاختار موقعیت خلق کردن برای ما در این بازی بسیار سخت بود. با این حال بازیکنان‌مان متعهدانه بازی کردند و نشان دادند که کیفیت در ژن رئال مادرید است. گل‌های ما را دو مدافع به ثمر رساندند و این نشان می‌دهد که تیم ما چقدر میل به هجوم دارد. البته آنها در انجام کار خودشان که دفاع بود هم خوب عمل کردند.

آنچلوتی درباره وضعیت بارسلونا و اینکه آیا این تیم شانسی برای قهرمانی دارد هم گفت: من علاقه‌ای به تحلیل وضعیت رقبا ندارم، اما می‌توانم بگویم که آنها در این بازی ما را تحت فشار قرار دادند. به نظر من بارسلونا در این فصل تا آخرین هفته خواهد جنگید.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید افزود: من از تیمم راضی‌ام. وضعیت بازیکنان ما خوب است و همه آنها انگیزه فراوانی برای بازی کردن دارند که این نکته بسیار مهمی است. با چنین تیم منسجمی ما می‌توانیم رقابت کنیم. هدف ما این است که از جایگاهی که در آن قرار داریم فراتر برویم. حریف ما یک تیم بزرگ بود که بازی خوبی هم ارائه کرد. آنها ما را تحت فشار قرار دادند، اما بازیکنان ما در کنار هم فشار بازی را تحمل کردند. یکی از عوامل موفقیت تیم ما از دست ندادن توپ زیر پرس حریف بود. بازی امشب رئال یک بازی منطقی بود. تیم ما در ضدحملات پتانسیل بالایی دارد و این باعث خوشحالی من است. در کل بازی آسانی نبود.

کارلتو در پایان گفت: من بابت بردن ال‌کلاسیکو بسیار خوشحالم. ال‌کلاسیکو مهمترین بازی فصل است. پس طبیعی است که من بابت این نتیجه راضی باشم، اما متأسفانه این پیروزی فقط سه امتیاز دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.